ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

مشخصات کامل گلکسی زد فلیپ 4 سامسونگ افشا شد

سامسونگ برای معرفی نسل جدید گوشی‌های تاشو خود آماده می‌شود یعنی گلکسی زد فولد 4 و زد فلیپ 4. حالا مشخصات گوشی دوم به اینترنت راه پیدا کرده که از افزایش اندازه نمایشگر بیرونی این ...

محمد قریشی
نوشته شده توسط محمد قریشی | ۱۱ خرداد ۱۴۰۱ | ۱۶:۰۰

سامسونگ برای معرفی نسل جدید گوشی‌های تاشو خود آماده می‌شود یعنی گلکسی زد فولد 4 و زد فلیپ 4. حالا مشخصات گوشی دوم به اینترنت راه پیدا کرده که از افزایش اندازه نمایشگر بیرونی این دستگاه خبر می‌دهد.

در گذشته منبعی به نام «یوگش برار» مشخصات کامل گلکسی زد فولد 4 را افشا کرده بود و حالا همین منبع به سراغ برادر کوچکتر آن رفته است. طبق توییت این منبع، گوشی تاشو آینده سامسونگ به تراشه اسنپدراگون 8 پلاس نسل 1 مجهز می‌شود.

مشخصات احتمالی گلکسی زد فلیپ 4

به گفته برار، گوشی تاشو آینده سامسونگ به نمایشگر داخلی 6.7 اینچی سوپر امولد با رزولوشن فول اچ‌دی پلاس و رفرش ریت 120 هرتز مجهز می‌شود. این دستگاه نمایشگر بیرونی 2.1 اینچی سوپر امولد خواهد داشت که کمی از پنل 1.9 اینچی نسل کنونی بزرگتر است.

گلکسی زد فلیپ 4 در کنار جدیدترین و پیشرفته‌ترین تراشه کوالکام، به 8 گیگابایت رم هم مجهز می‌شود و در دو نسخه با 128/256 گیگابایت حافظه داخلی در اختیار خریداران قرار می‌گیرد.

بهترین گوشی های 2021

در بخش دوربین ظاهرا همچنان با دو سنسور 12 مگاپیکسلی روبه‌رو می‌شویم و خبری از دوربین 50 مگاپیکسلی گلکسی زد فولد 4 در این دستگاه نیست. همچنین این گوشی هوشمند به دوربین سلفی 10 مگاپیکسلی مجهز خواهد شد.

این گوشی هوشمند به سیستم عامل پیش فرض اندروید 12 با رابط کاربری One UI 4.1.1 مجهز می‌شود. همچنین سامسونگ برای آن یک باتری 3700 میلی آمپر ساعتی درنظر می‌گیرد که از فناوری شارژ سریع 25 واتی و شارژ بی‌سیم 10 واتی پشتیبانی می‌کند.

از سایر ویژگی‌های احتمالی این دستگاه می‌توان به ارتباط 5G، اسپیکر استریو، پشتیبانی از +HDR10 و استاندارد IPX8 برای مقاومت در برابر نفوذ آب و گردوغبار، DeX بی‌سیم و NFC اشاره کرد.

گلکسی زد فلیپ 4 همراه با گلکسی زد فولد 4 احتمالا در تابستان پیش رو به صورت رسمی معرفی خواهند شد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی