ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

جزئیات تازه از باتری پیکسل واچ
تکنولوژی

گوگل پیکسل واچ احتمالا یک روز شارژدهی خواهد داشت

این روزها اخبار و شایعات فراوانی در خصوص پیکسل واچ گوگل به چشم می‌خورد و اکنون در ادامه به نظر‌ می‌رسد که جزئیات تازه‌ای از عمر باتری نخستین ساعت هوشمند این کمپانی منتشر شده باشد. ...

آرش تهرانی
نوشته شده توسط آرش تهرانی | ۱۱ خرداد ۱۴۰۱ | ۱۵:۰۰

این روزها اخبار و شایعات فراوانی در خصوص پیکسل واچ گوگل به چشم می‌خورد و اکنون در ادامه به نظر‌ می‌رسد که جزئیات تازه‌ای از عمر باتری نخستین ساعت هوشمند این کمپانی منتشر شده باشد.

همان طور که پیش‌تر نیز به این موضوع پرداخته شد، پیکسل واچ دارای یک باتری با ظرفیت زیر 300 میلی‌آمپر ساعت است، همچنین به گفته یک منبع آگاه این محصول می‌تواند با یک بار شارژ باتری مذکور تا 24 ساعت کارایی داشته باشد.

جزئیات تازه از باتری پیکسل واچ

البته باید به نکته نیز اشاره کرد که عمر باتری ذکر شده بخشی از تخمین‌های گوگل در مرحله پیش از عرضه محسوب می‌شود و ممکن است تا زمان به بازار آمدن محصول دستخوش تغییر شود.

از سوی دیگر هنوز مشخص نیست این عمر باتری تحت چه شرایطی آزمایش شده، به عنوان مثال فعال بودن قابلیت نمایشگر همیشه روشن یا استفاده از ویژگی نظارتی خواب می‌توانند تاثیر چشمگیری در عمر باتری داشته باشند.

سایر جزئیات احتمالی از عمر باتری پیکسل واچ

به هر صورت این عمر باتری یک روزه برای Wear OS استاندارد محسوب می‌شود و با تبلیغات ساعت هوشمند فسیل نسل 6 نیز همخوانی دارد. این در حالی است که سامسونگ برای باتری 247 میلی‌آمپری گلکسی واچ 4 ادعای عمری برابر با 40 ساعت را دارد اما نتایج آزمایشات چیز دیگری می‌گویند.

البته کارکرد یک روزه به گلکسی واچ 40 میلی‌متری اختصاص داشته و مدل 44 میلی‌متری می‌تواند دارای عمر باتری 40 ساعته باشد. اپل واچ هم در این زمینه با ارائه عمر باتری 18 ساعته حرف چندانی برای گفتن ندارد.

جزئیات تازه از باتری پیکسل واچ

اما مورد دیگر این است که از قرار معلوم پیکسل واچ فاقد قابلیت شارژ سریع از طریق کابل مغناطیسی USB-C خود است، درواقع شارژ آن حتی به سرعت شارژ سری هفتم اپل واچ هم نمی‌رسد که 0 تا 80 درصد آن 45 دقیقه و شارژ کامل آن با کابل 20 واتی 75 دقیقه زمان می‌برد.

بدین ترتیب شارژ کامل پیکسل واچ چیزی حدود 110 دقیقه یا بیشتر طول خواهد کشید. با این حال مشخصات باتری مذکور به خودی خود برای پیکسل واچ یک نکته منفی محسوب نمی‌شود و گوگل با همین عمر باتری هم می‌تواند در بازار Wear OS پیشگام باشد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی