ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

اپل مپس
تکنولوژی

اپل مپس به‌روز شد؛ پشتیبانی از قابلیت‌های متنوع در شهرها و کشورهای بیشتر

اپل امشب در کنفرانس توسعه‌دهندگان خود از تغییرات جدیدی در نقشه اختصاصی این شرکت خبر داد. کوپرتینویی‌ها اعلام کردند که این شرکت ویژگی نمایش کشور را در اختیار ۱۱ کشور جدید قرار می‌دهد و البته ...

ایمان صاحبی
نوشته شده توسط ایمان صاحبی | ۱۶ خرداد ۱۴۰۱ | ۲۲:۰۳

اپل امشب در کنفرانس توسعه‌دهندگان خود از تغییرات جدیدی در نقشه اختصاصی این شرکت خبر داد. کوپرتینویی‌ها اعلام کردند که این شرکت ویژگی نمایش کشور را در اختیار ۱۱ کشور جدید قرار می‌دهد و البته قرار است قابلیت مسیریابی چند ایستگاهی به اپل مپس اضافه شود.

اپل می‌گوید به‌روزرسانی جدید نقشه افزون بر 10 کشور قبلی، پشتیبانی از قابلیت Maps Display را برای 11 کشور دیگر از جمله بلژیک، فرانسه، هلند، نیوزلند و سوئیس فعال می‌کند. کوپرتینویی‌ها همچنین قابلیت نمایش سه‌بعدی را به 6 شهر جدید از جمله لاس وگاس اضافه کرده‌اند تا کاربران امکان گشت و گذار در این کشورها را داشته باشند.

اپل مپس

اپل مپس با قابلیت مسیریابی چند نقطه‌ای

کوپرتینیویی‌ها همچنین می‌گویند کاربران حالا می‌توانند در زمان استفاده از قابلیت مسیریابی اپل مپس تا 15 توقف را از قبل مشخص کنند. این امکان برای افراد فراهم شده تا از روی مک مسیر خود را معین نموده و آن را به آیفون بفرستند. به‌علاوه، این قابلیت در نظر گرفته شده تا کاربران با استفاده از سیری بتوانند ایستگاه‌های جدید اضافه کنند.

اپل مپس

با توجه به این که مراسم امشب برای توسعه‌دهندگان است، با ارزش‌ترین کمپانی دنیا از بهینه‌سازی‌های بزرگی برای MapKit خبر داد. اپل حالا به توسعه‌دهندگان اجازه می‌دهد تا تصاویر نقشه را به‌صورت مستقیم درون اپلیکیشن‌ها قرار دهند و از آن‌ها استفاده کنند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی