ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

بهترین ربات افزایش فالوور اینستاگرام
آموزش

با بهترین ربات‌ها برای افزایش خودکار دنبال کنندگان صفحات اینستاگرام آشنا شوید

تعداد دنبال‌کنندگان حساب‌های کاربری مرتبط با کسب و کارها یا صفحات عمومی همیشه از اهمیت خاصی در اینستاگرام برخوردار بوده است. هرچه این مقدار بیشتر باشد، احتمال پیشنهاد شدن پست‌های صفحه به سایر کاربران افزایش ...

امیر امام جمعه
نوشته شده توسط امیر امام جمعه | ۱۸ خرداد ۱۴۰۱ | ۱۹:۰۰

تعداد دنبال‌کنندگان حساب‌های کاربری مرتبط با کسب و کارها یا صفحات عمومی همیشه از اهمیت خاصی در اینستاگرام برخوردار بوده است. هرچه این مقدار بیشتر باشد، احتمال پیشنهاد شدن پست‌های صفحه به سایر کاربران افزایش پیدا می‌کند و تاثیر چشمگیری روی جلب مخاطب در این شبکه اجتماعی دارد. روش‌های مختلفی برای زیاد کردن دنبال‌کنندگان اینستاگرام وجود دارد که یکی از آسان‌ترین و موثرترین آن‌ها، استفاده از ربات‌ها است. در ادامه به معرفی تعدادی از بهترین ربات های افزایش فالوور اینستاگرام خواهیم پرداخت.



بهترین ربات های افزایش فالوور اینستاگرام

ربات های افزایش فالوور اینستاگرام متعددی در اختیار کاربران قرار دارند که می‌توانند دنبال‌کنندگان صفحات آن‌ها را زیاد کنند. پیش از این که به سراغ ربات‌های گفته شده بروید، بهتر است توجه داشته باشید که افزایش دنبال‌کنندگان به شیوه‌های مصنوعی ممکن است ریسک‌هایی را به دنبال داشته باشد. الگوریتم‌های اینستاگرام به صورت پیوسته درحال به روزرسانی هستند و ممکن است بتوانند این افزایش غیر واقعی را تشخیص دهند. معمولا حساب‌های کاربری شناسایی شده از سوی اینستاگرام با محدودیت‌هایی روبه‌رو خواهند شد و در صورت تکرار این مسئله، احتمال مسدود شدن صفحه هم وجود دارد.

۱. ربات افزایش دنبال‌کننده اینستاگرام اینبو

اینبو یکی از بهترین ربات های افزایش فالوور اینستاگرام به شمار می‌رود که فعالیت خود را از سال ۱۳۹۵ شروع کرده است. این ربات از اپلیکیشن اختصاصی برای اندروید بهره می‌رود و امکان دسترسی به پنل کاربری تحت وب را هم ارائه می‌کند. همچنین در کنار ارائه خدمات مرتبط با افزایش دنبال‌کنندگان، می‌تواند برای اتوماسیون امور مثل زمانبندی انتشار محتوا در اینستاگرام هم مورد استفاده قرار بگیرد.

سازندگان ربات اینبو ادعا دارند که محصول آن‌ها قادر است پیج‌های فعال را از غیر فعال تشخیص دهد و احتمال تشخیص ازدیاد دنبال‌کنندگان به صورت مصنوعی را توسط اینستاگرام را کاهش دهد. پس از تشخیص دنبال‌کنندگان غیر واقعی، امکان حذف آن‌ها از لیست هم وجود خواهد داشت. ثبت لایک و کامنت خودکار در کنار پایش ۲۴ ساعته فعالیت‌ها و مدیریت پیشرفته دنبال‌کنندگان از دیگر قابلیت‌های اینبو محسوب می‌شوند.

۲. ربات افزایش فالوور اینستاگرام V-User

یکی دیگر از بهترین ربات های افزایش فالوور اینستاگرام با نام «کاربر مجازی» (V-User) منتشر شده است که امکانات متنوعی را ارائه می‌کند. هزینه اشتراک این ربات به صورت سالانه دریافت می‌شود و کاربران در سال اول استفاده از آن می‌توانند به روزرسانی‌های رایگان را دریافت کنند؛ اما پس از گذشت این مدت، باید سالانه ۲۰ درصد مبلغ اولیه را جهت در اختیار داشتن آپدیت‌ها پرداخت نمایند.

سازندگان ربات افزایش فالوور اینستاگرام V-User ادعا دارند که محصول آن در حال حاضر حدود ۶ هزار کاربر فعال دارد. همچنین علاقه‌مندان می‌توانند از نسخه پیش‌نمایش ربات با قابلیت‌های محدود به شکل رایگان استفاده نمایند. از دیگر ویژگی‌های ربات کاربر مجازی می‌توان به کامنت گذاشتن به همراه منشن خودکار، کنترل پیشرفته فعالیت‌ها در هر ساعت و هدف‌گذاری برای آن‌ها اشاره نمود.

۳. ربات افزایش دنبال‌کننده نینجاگرام

نینجاگرام از ربات‌های محبوب در زمینه افزایش دنبال‌کنندگان اینستاگرام به شمار می‌رود که کنترل آن توسط یک نرم افزار مختص به ویندوز صورت می‌گیرد و خبری از پنل تحت وب در آن نیست. فروشندگان این ربات ادعا دارند که با تنظیم پیکربندی صحیح برای آن، می‌توان روزانه بین ۱۰ الی ۵۰۰ دنبال‌کننده جدید را به صفحات افزود.

ربات افزایش دنبال‌کننده نینجاگرام

ربات نینجاگرام از قابلیت لایک، کامنت و دایرکت خودکار نیز پشتیبانی می‌کند و می‌توان آن را روی سرور مجازی هم اجرا نمود. نسخه پایه آن با قیمت ۲۸ دلار در سال عرضه می‌شود؛ اما علاقه‌مندان می‌توانند نسخه‌های کرک شده یا ارزان‌تر را از سایت‌های دیگر دانلود نمایند. همچنین نسخه پیش‌نمایش رایگان با مدت اعتبار ۷ روز هم از سایت توسعه‌دهنده قابل دریافت است.

۴. ربات افزایش دنبال‌کننده اینستاگرام رادیب

رادیب یک ربات همه‌کاره مدیریت حساب کاربری اینستاگرام است که از یک ماژول اختصاصی جهت افزودن افزایش دنبال‌کنندگان اینستاگرام هم بهره می‌برد. ویژگی‌های اصلی آن شامل اتوماسیون پیشرفته می‌شود که می‌تواند پست کردن خودکار تصاویر و ویدیوها و گذاشتن استوری‌ها را برعهده بگیرد. ماژول‌های مهم دیگر آن هم شامل لایک، کامنت و دایرکت خودکار می‌شود و حتی به ویژگی پست مجدد اتوماتیک هم مجهز شده است.

بهترین ربات افزایش فالوور اینستاگرام

اگر علاقه‌مند به استفاده از امکانات ربات افزایش فالوور اینستاگرام رادیب باشید، می‌توانید با ثبت نام در سایت آن یک روز اشتراک هدیه رایگان دریافت نمایید. این ربات در چندین بسته مختلف قابل خرید است که هر کدام از آن‌ها، امکانات متعددی را درون خود جای داده‌اند و تعداد حساب‌های کاربری قابل اتصال به آن‌ها نیز متفاوت است. گران‌ترین طرح رادیب با نام بسته سیگما، امکان افزودن ۳ اکانت به صورت همزمان در کنار استفاده از فضای مجازی ابری و ۴ گیگابایت فضای ذخیره‌سازی مخصوص زمان‌بندی پست‌ها را در اختیار کاربران خود می‌گذارد.

۵. ربات افزایش دنبال‌کننده اینستاگرام های فالوور

آخرین ربات افزایش فالوور اینستاگرام در این لیست، یک محصول داخلی با نام های فالوور است. این ربات در کنار امکان افزایش دنبال‌کنندگان صفحه، خدمات دایرکت اتوماتیک و افزایش لایک خودکار را هم برای کاربران خود ارائه می‌کند. پنل آن به صورت تحت وب منتشر شده است و خبری از نرم افزار مخصوص ویندوز یا اپلیکیشن موبایل نیست.

بهترین ربات افزایش فالوور اینستاگرام

اگر علاقه‌مند به استفاده از ربات افزایش دنبال‌کنندگان اینستاگرام های فالوور باشید، می‌توانید با ثبت نام در سایت آن از ۳ روز اشتراک رایگان بهره‌مند شوید. از دیگر خدمات آن هم می‌توان به اتوماسیون پست‌ها و نمایش آمار پیشرفته لحظه‌ای اشاره نمود. قیمت این ربات کمی نسبت به رقبا پایین‌تر است و در قالب بسته‌های روزانه و هفتگی هم به فروش می‌رسد.

مقایسه هزینه ربات های افزایش فالوور اینستاگرام

نام رباتهزینه اشتراک ماهانههزینه اشتراک سالانه
ربات اینستاگرام اینبواز ۷۹ تا ۱۸۰ هزار تومان-
ربات اینستاگرام V-User-۸۲۰ هزار تومان
ربات اینستاگرام رادیباز ۸۹ تا ۲۹۹ هزار توماناز ۱ تا ۳ میلیون تومان
ربات اینستاگرام نینجاگرام-۲۸ تا ۹۹ دلار
ربات اینستاگرام های فالوور۵۰ هزار تومان-

سوالات متداول درباره ربات افزایش فالوور اینستاگرام

بهترین ربات افزایش فالوور اینستاگرام کدام است؟

ربات افزایش فالوور اینستاگرام نینجاگرام یکی از بهترین عناوین در نزد کاربران در سراسر جهان به شمار می‌رود که نسخه‌های کرک شده آن هم برای دانلود در بستر اینترنت وجود دارد. همچنین نسخه اصلی آن با قیمت پایه ۲۸ دلار در سال قابل خریداری است.

بهترین ربات افزایش فالوور اینستاگرام ایرانی کدام است؟

ربات های افزایش فالوور اینستاگرام ایرانی متعددی تاکنون منتشر شده‌اند که یکی از بهترین آن‌ها، اینبو است. این ربات امکانات پیشرفته‌تری را در مقایسه با رقبا در اختیار کاربران خود قرار می‌دهد و می‌توان از آن جهت زیاد کردن دنبال‌کنندگان صفحات به صورت پیوسته بهره گرفت. ربات V-User هم یکی دیگر از محصولات محبوب ایرانی محسوب می‌شود.

آیا استفاده از ربات افزایش فالوور اینستاگرام مشکلی ایجاد نمی‌کند؟

اینستاگرام به شکل پیوسته در حال به روزرسانی الگوریتم‌های خود در جهت تشخیص فعالیت‌های مصنوعی مثل لایک یا افزایش دنبال‌کننده خودکار است؛ در نتیجه احتمال دارد استفاده از ربات های افزایش فالوور اینستاگرام در کوتاه مدت مشکلات چندانی در پیش نداشته باشد، اما احتمال بروز محدودیت‌هایی در آینده وجود خواهد داشت.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی