ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

هواوی مدل انجوی 50 را معرفی کرد
تکنولوژی

هواوی از گوشی انجوی 50 با سیستم عامل هارمونی رونمایی کرد

هواوی به تازگی گوشی هوشمند میان‌رده انجوی 50 از سری Enjoy را برای بازار چین معرفی کرده که در کنار برخورداری از یک باتری نیرومند، از نمایشگر بزرگی هم بهره می‌برد. مشخصات فنی هواوی انجوی 50 ...

آرش تهرانی
نوشته شده توسط آرش تهرانی | ۱۸ خرداد ۱۴۰۱ | ۰۸:۳۰

هواوی به تازگی گوشی هوشمند میان‌رده انجوی 50 از سری Enjoy را برای بازار چین معرفی کرده که در کنار برخورداری از یک باتری نیرومند، از نمایشگر بزرگی هم بهره می‌برد.

مشخصات فنی هواوی انجوی 50

این گوشی جدید دارای یک نمایشگر بزرگ IPS LCD با اندازه 6.75 اینچ است که یک ناچ قطره‌ای روی آن خودنمایی می‌کند. نمایشگر مذکور دارای وضوح تصویر 720 در 1600 پیکسل است، نسبت تصویر 20:9 دارد و همچنین از تراکم پیکسلی 260 پیکسل در هر اینچ برخوردار است. این گوشی در زمینه موارد امنیتی نیز از حسگر اثر انگشت روی فریم بهره می‌برد.

گفتنی است که گوشی جدید هواوی به یک پردازنده 8 هسته‌ای 2.0 گیگاهرتزی مجهز است که البته مدل تراشه مذکور مشخص نیست، با این وجود برخی منابع ادعا می‌کنند که با تراشه منسوخ شده Kirin 710a روبه‌رو هستیم.

در سوی دیگر هواوی انجوی 50 دارای رم 8 گیگابایتی و فضای ذخیره‌سازی 256 گیگابایتی خواهد بود و از یک باتری قدرتمند 6000 میلی‌آمپری با پشتیبانی از شارژ سریع 22.5 واتی نیز بهره‌مند است.

هواوی مدل انجوی 50 را معرفی کرد

پنل پشتی این این مدل دوربین اصلی 13 مگاپیکسلی، دوربین ماکرو 12 مگاپیکسلی به همراه فلش LED را در خود جای داده است، همینطور دوربین سلفی آن 8 مگاپیکسلی است.

این گوشی همچنین از اتصال دوگانه 4G VoLTE به همراه وای‌فای 802.11 b/g/n و بلوتوث 5.1 پشتیبانی می‌کند و علاوه بر این موارد دارای GPS، درگاه USB-C و جک 3.5 میلی‌متری هدفون نیز هست. لازم به ذکر است که سیستم عامل این گوشی نیز نسخه دوم هارمونی خواهد بود.

در جدول زیر مشخصات کامل این گوشی را می‌بینید:

هواوی انجوی 50
نمایشگر6.75 اینچ IPS LCD
تراشه 8 هسته‌ای 2.0 گیگاهرتزی
رم6 و 8 گیگابایت
حافظه داخلی128 و 256 گیگابایت
دوربین اصلیدوگانه با حسگر اصلی 13 مگاپیکسلی
دوربین سلفی8 مگاپیکسل
سیستم عاملHarmonyOS 2
باتری 6000 میلی‌آمپر ساعتی
سیستم بیومتریکحسگر اثر انگشت

در پایان بهتر است به این مورد نیز اشاره شود که این گوشی با گزینه‌های مختلف رم و فضای ذخیره‌سازی عرضه خواهد شد که عبارتند از 6/128 با قیمت 195 دلار، نسخه 8/128 با قیمت 225 دلار و در نهایت نسخه 8/256 با قیمت 255 دلار به فروش خواهد رسید.

همچنین هواوی انجوی 50 در 3 رنگ آبی کریستالی، سفید صدفی و مشکی نیمه‌شب روانه بازار خواهد شد، با این وجود اطلاعاتی از عرضه بین‌المللی آن در دست نیست.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (2 مورد)
  • ali karimi
    ali karimi | ۱۹ خرداد ۱۴۰۱

    سلام گوشی خوبی هستش ولی به قیمتی که گزاشته خوب نیستشو بالادهستش،چیپ کایرین خوب بودنو هستن بخصوص چیپهای پرچمدارولی خب چندین ساله دیگه بخاطر تحریمها ساخته نمیشن و این مدل کارین 710 قدیمی هستش

  • molavy
    molavy | ۱۸ خرداد ۱۴۰۱

    چه مشخصات داغونی
    دوربین ۱۳

مطالب پیشنهادی