ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تسلا سایبرتراک
خودرو

تسلا سایبرتراک، سرانجام به مرحله تست پیش از تولید رسید

پیکاپ تسلا سایبرتراک یکی از خودروهای حاشیه‌ساز جهان طی چند سال اخیر است که به واسطه ظاهر متفاوت خود توجهات بسیاری را به خود جلب کرد. اکنون تصاویری از این پیکاپ برقی منتشر شده‌اند که ...

پویا بهرامی
نوشته شده توسط پویا بهرامی | ۲۰ خرداد ۱۴۰۱ | ۱۹:۰۰

پیکاپ تسلا سایبرتراک یکی از خودروهای حاشیه‌ساز جهان طی چند سال اخیر است که به واسطه ظاهر متفاوت خود توجهات بسیاری را به خود جلب کرد. اکنون تصاویری از این پیکاپ برقی منتشر شده‌اند که آن را در حال تست‌های فنی نمایش می‌دهند. تسلا سایبرتراک تست با فضای داخلی بروز شده و برف پاک کن بزرگ روی شیشه جلو متمایز شده است.

تسلا سایبرتراک برای حضور در پروژه Moss Landing واقع در کالیفرنیا مورد آزمایش قرار گرفته است. این پروژه شامل محل‌ ذخیره انرژی با حجم 730 مگاوات ساعت می‌شود که آن را به یکی از بزرگترین مراکز ذخیره انرژی در جهان تبدیل می‌کند.

پروژه Moss Landing براساس همکاری چند شرکت خصوصی با تسلا ساخته شده است و هدف آن بهبود قدرت شبکه برق ایالت کالیفرنیا است. این ایالت بر توسعه خودروهای پاک تمرکز دارد. در صورتی که استفاده از خودروهای برقی در کالیفرنیا افزایش یابد، بار مضاعفی بر شبکه برق این ایالت وارد خواهد شد. به همین دلیل تسلا و شرکای خصوصی آن سعی دارند تا شبکه برق ایالت کالیفرنیا را با ساخت این واحد ذخیره انرژی تقویت کنند.

فرآیند طولانی توسعه تسلا سایبرتراک

بنابر اخبار و شایعات شنیده شده از تسلا، این شرکت قصد دارد تا تولید سایبرتراک را از سال 2023 میلادی آغاز کند. به نظر می‌رسد در طی فرآیند توسعه تسلا سایبرتراک تغییراتی نیز رخ داده‌اند و این پیکاپ از ظاهر عجیب و غریب خود خارج خواهد شد. این تغییرات ابتدا در کابین رخ داده‌اند و پس از آن شامل بدنه سایبرتراک نیز خواهند شد.

برای مثال برف پاک کن غول پیکری که در نسخه اولیه این پیکاپ حضور داشت، اکنون حذف شده است و به جای آن یک برف پاک کن معمولی قرار دارد. تصاویر داشبورد این خودرو نیز نشان می‌دهند که تحقیق و توسعه سایبرتراک همچنان ادامه دارد. فرمان این خودرو فاقد کیسه‌ هوا بود و چند سیم از آن بیرون زده بودند، همچنین محفظه دوربین جلو نیز برداشته  شده بود.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی