ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

انتشار تصاویر غیر رسمی جدید از پوکو F4 5G
تکنولوژی

تصاویر واقعی پوکو F4 5G افشا شد؛ تایید استفاده از رم 12 گیگابایتی

پوکو چند روزی است که با تبلیغات مرتبط با گوشی F4 5G تا جایی که توانسته جلب توجه کرده. حالا علاوه بر اعلام رسمی بخش دیگری از مشخصات این گوشی هوشمند، شاهد انتشار تصاویر واقعی ...

آرش تهرانی
نوشته شده توسط آرش تهرانی | ۲۲ خرداد ۱۴۰۱ | ۱۱:۳۰

پوکو چند روزی است که با تبلیغات مرتبط با گوشی F4 5G تا جایی که توانسته جلب توجه کرده. حالا علاوه بر اعلام رسمی بخش دیگری از مشخصات این گوشی هوشمند، شاهد انتشار تصاویر واقعی این دستگاه هم هستیم.

ابتدا سراغ تصاویر غیر رسمی می‌رویم که توسط وب‌سایت Rootmygalaxy منتشر شده‌اند. گوشی پوکو F4 5G مانند مدل F4 GT به سری K ردمی مرتبط است، به همین ترتیب در تصاویر نیز می‌بینیم برجستگی دو قسمتی ماژول دوربین به همراه چینش مثلثی سه لنز آن شباهت غیرقابل انکاری به ردمی K50 یا K50 پرو و K40S دارد.

طبق این تصاویر، ظاهرا Poco F4 5G همان ردمی K40S با برندی متفاوت است، با این حال تفاوت‌هایی هم میان آن‌ها به چشم می‌خورد. در این تصاویر پوکو F4 5G مشخصا به جای دوربین 48 مگاپیکسلی ردمی K40S، دوربین 64 مگاپیکسلی دارد.

انتشار تصاویر غیر رسمی جدید از پوکو F4 5G

رم 12 گیگابایتی در پوکو F4 5G

پوکو پس از تایید استفاده از تراشه اسنپدراگون 870 به همراه سیستم خنک‌کننده LiquidCool 2.0 در این مدل، حالا تایید کرده گوشی F4 5G دارای رم 12 گیگابایتی LPDDR5 و همچنین فضای ذخیره‌سازی UFS 3.1 است.

طبق اطلاعات غیررسمی، این مدل احتمالا دارای نمایشگر 6.67 اینچی فول اچ‌دی پلاس به همراه یک باتری 4500 میلی‌آمپری با پشتیبانی از شارژ سریع 67 واتی خواهد بود که شارژ کامل آن تنها 38 دقیقه زمان می‌برد.

انتشار تصاویر غیر رسمی جدید از پوکو F4 5G

در زمینه دوربین نیز طبق تصاویر غیررسمی، دوربین اصلی 64 مگاپیکسلی در کنار پشتیبانی از OIS توسط دو دوربین 8 و 2 مگاپیکسلی همراهی می‌شود و دوربین سلفی نیز به احتمال قوی 20 مگاپیکسلی خواهد بود.

با این وجود پوکو همچنان صحبتی از تاریخ عرضه یا قیمت این مدل نکرده اما با توجه به سوابق عرضه و قیمت‌های مدل‌های K40S و F4 GT، انتظار می‌رود F4 5G نیز به زودی عرضه شود و برچسب قیمتی بین 250 تا 500 دلار را روی خود داشته باشد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (2 مورد)
  • محمد نرگسی
    محمد نرگسی | ۲۲ خرداد ۱۴۰۱

    کاش پردازنده رو ارتقا میداد نسبت به پوکو اف سه😐

    • Monster Mi11 ultra
      Monster Mi11 ultra | ۲۳ خرداد ۱۴۰۱

      کلا امسال شیا داره گند میزنه نه x4 گوشیه درست حسابی هست نه سری نوت 11 پرچمدار هاشم بخاطر 8 نسل 1 کورست چون هر روز هم گوشی معرفی می‌کنه آپدیت ها هم یا تاخیر داره یا باگ

مطالب پیشنهادی