ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

ویژگی تعویض حالات سریع در هدست اپل
تکنولوژی

تعویض آنی بین AR و VR، یکی از برگ‌های برنده احتمالی هدست واقعیت ترکیبی اپل

مینگ-چی کو، تحلیلگر شناخته شده در حوزه محصولات اپل اخیرا اعلام کرده که ویژگی تعویض سریع و نرم بین حالات واقعیت افزوده و واقعیت مجازی می‌تواند یکی از اصلی‌ترین ویژگی‌های هدست واقعیت ترکیبی این کمپانی ...

آرش تهرانی
نوشته شده توسط آرش تهرانی | ۲۳ خرداد ۱۴۰۱ | ۱۹:۴۵

مینگ-چی کو، تحلیلگر شناخته شده در حوزه محصولات اپل اخیرا اعلام کرده که ویژگی تعویض سریع و نرم بین حالات واقعیت افزوده و واقعیت مجازی می‌تواند یکی از اصلی‌ترین ویژگی‌های هدست واقعیت ترکیبی این کمپانی باشد. به عقیده کو، این ویژگی می‌تواند تاثیر شایان توجهی بر فروش این محصول داشته باشد.

هدست واقعیت ترکیبی اپل برای مدت‌ها موضوع گمانه‌زنی‌ها بوده، با این حال موردی که اکثر صاحب‌نظران بر سر آن توافق دارند این است که پشتیبانی دوگانه این دستگاه از واقعیت افزوده و واقعیت مجازی می‌تواند به عملکردی طوفانی در زمینه فروش منجر شود.

مینگ-چی کو نیز در همین راستا با انتشار یک توییت عنوان کرد: «آشنایی عمومی با اینکه تجربه AR چگونه است، یا اینکه VR چطور کار می‌کند امری منطقی است، اما برای اکثر مردم تصور تجربه خلاقانه فراهم شده به واسطه قابلیت تعویض نرم میان حالات AR و VR می‌تواند دشوار باشد.»

ویژگی تعویض حالات سریع در هدست اپل

مینگ چو کو در ادامه اظهارات خود درباره هدست اپل همچنین پافشاری کرده که نمونه نهایی این محصول به سخت‌افزاری محدود نخواهد شد که تنها قابلیت آن پشتیبانی دوگانه از AR و VR است، بلکه نقطه قوت این هدست در یکپارچه‌سازی این دو فناوری به همراه قابلیت استفاده از آنان طی سناریوهای مختلف است.

کو در نهایت گفته‌های خود را با اعلام یک تاریخ عرضه برای این محصول به پایان رساند، وی عقیده دارد هدست اپل از سه ماهه دوم سال 2023 در قفسه فروشگاه‌ها موجود خواهد بود.

ویژگی تعویض حالات سریع در هدست اپل

هر چند اشاره به این مورد نیز خالی از لطف نیست که کو طی توییتی در تاریخ 17 خرداد، یک جدول زمانی جهت معرفی این محصول را مطرح کرد که بر اساس آن اپل ممکن است این هدست را از طریق رویدادی در ماه ژانویه معرفی کند.

در پایان باید گفت که این محصول علیرغم روبه‌رو شدن با مشکلاتی در حین توسعه همچنان در دست ساخت قرار دارد و عملکرد آن نیز برای اعضای هیئت مدیره اپل به نمایش درآمده است.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی