ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

خرید بیت کوین
تکنولوژی

کاهش 150 میلیارد دلاری ارزش بازار رمزارزها با سقوط قیمت بیت کوین

قیمت محبوب‌ترین رمزارز بازار یعنی بیت کوین طی 24 ساعت گذشته با ریزش حدود 10.5 درصدی روبرو بود و به تبع آن قیمت اکثر ارزهای دیجیتال سقوط کرد. با ریزش قیمت بیت کوین به حدود ...

تینا پورشاهید
نوشته شده توسط تینا پورشاهید | ۲۳ خرداد ۱۴۰۱ | ۱۳:۳۰

قیمت محبوب‌ترین رمزارز بازار یعنی بیت کوین طی 24 ساعت گذشته با ریزش حدود 10.5 درصدی روبرو بود و به تبع آن قیمت اکثر ارزهای دیجیتال سقوط کرد. با ریزش قیمت بیت کوین به حدود 24 هزار دلار، ارزش بازار رمزارزها در حدود 150 میلیارد دلار کاهش یافت.

پس از آنکه «جنت یلن»، وزیر خزانه‌داری ایالات متحده هشداری مبهم درباره رمزارزها مطرح کرد، بازار ارزهای دیجیتال دچار نوسان شد و بیش از 150 میلیارد دلار از ارزش خود را از دست داد. اکنون ارزش بازار بیت کوین به 502 میلیارد دلار کاهش یافته است.

داده‌های وب‌سایت Coingecko نشان می‌دهد که قیمت بیت کوین طی یک هفته گذشته حدود 21 درصد ریزش داشته و طی 24 ساعت گذشته در زمان نگارش این مطلب بیت کوین حتی در ساعاتی با قیمت 24600 دلار نیز معامله شده که پایین‌ترین قیمت آن از اواخر 2020 تا به امروز است.

بیت کوین

ریزش قیمت بیت کوین و سایر رمزارزهای بازار

همین مساله باعث شده تا قیمت سایر ارزهای دیجیتال سقوط کند. به عنوان مثال، قیمت اتریوم به کمتر از 1270 دلار سقوط کرد. این در حالی است که در نوامبر 2021 اتریوم با قیمت 4900 دلار معامله می‌شد و از آن زمان تا امروز قیمت آن حدود 70 درصد افت پیدا کرده است. سایر ارزهای  دیجیتال بازار از جمله دوج کوین، ترون و سولانا نیز طی 24 ساعت گذشته افت قیمت دو رقمی داشته‌‌اند.

ارزش کل بازار ارزهای دیجیتال از ماه گذشته میلادی در کانال نزولی قرار گرفته و حالا با سقوط قیمت بیت کوین و سایر رمزارزها، با کاهش 150 میلیارد دلاری ارزش این بازار روبه‌رو هستیم..

باید دید بازار کریپتو در ادامه با چه وضعیتی روبرو خواهد شد و آیا بازار قرمزپوش امروز می‌تواند در آینده روزهای سبزی را رقم بزند یا روند نزولی تا زمانی که قیمت بیت کوین به کمتر از 20 هزار دلار برسد، ادامه می‌یابد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی