ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

انتشار جزئیات تازه از پوکو F4 5G در آستانه عرضه
تکنولوژی

افشای مشخصات و قیمت پوکو F4 5G پیش از معرفی رسمی

طی چند هفته اخیر پوکو به شدت مشغول آماده شدن برای عرضه جهانی مدل F4 5G بوده است اما حالا در آستانه عرضه رسمی مدل مذکور، اطلاعاتی منتشر شده‌ که برخی از مشخصات این گوشی ...

آرش تهرانی
نوشته شده توسط آرش تهرانی | ۲۳ خرداد ۱۴۰۱ | ۲۳:۳۰

طی چند هفته اخیر پوکو به شدت مشغول آماده شدن برای عرضه جهانی مدل F4 5G بوده است اما حالا در آستانه عرضه رسمی مدل مذکور، اطلاعاتی منتشر شده‌ که برخی از مشخصات این گوشی به همراه قیمت آن در بازار هند را شامل می‌شوند.

گفتنی است که اطلاعات مذکور در قالب یک پوستر تبلیغاتی از سوی یکی از خرده‌فروشان رسمی شیائومی درز پیدا کرده و توسط وب‌سایت Rootmygalaxy به اشتراک گذاشته است. این پوستر نشان می‌دهد پوکو F4 5G گونه یا مدل دیگری ندارد و برچسب قیمتی 459 دلار را روی خود خواهد داشت.

البته در گمانه‌زنی‌های پیشین قیمت احتمالی این گوشی 345 دلار ذکر شده بود، همچنین این احتمال مطرح شده که کاربران بازار هند حتی بتوانند از طریق تسهیلات بانکی کشورشان این گوشی را با قیمت 308 دلار نیز خریداری کنند.

به عبارت دیگر پوکو F4 5G شاید ارزان‌ترین گوشی هوشمندی با تراشه اسنپدراگون 870 در بازار هند باشد.

انتشار جزئیات تازه از پوکو F4 5G در آستانه عرضه

مشخصات احتمالی پوکو F4 5G

حالا که صحبت از تراشه گوشی جدید پوکو به میان آمد، بد نیست سراغ باقی اطلاعاتی که از این مدل در دست داریم، برویم.

لازم به ذکر است پوکو تاکنون در کنار تایید رسمی مدل تراشه این گوشی، رم 12 گیگابایتی LPDDR5 به همراه فضای ذخیره‌سازی UFS 3.1 با ظرفیت 256 گیگابایت را هم تایید کرده است.

انتشار جزئیات تازه از پوکو F4 5G در آستانه عرضه

از اطلاعات رسمی که بگذریم، انتظار داریم این گوشی دارای نمایشگر 6.67 اینچی امولد با وضوح تصویر فول اچ‌دی پلاس و همینطور پشتیبانی از نرخ تازه‌سازی 120 هرتز باشد. این مدل در بخش دوربین نیز از قرار معلوم یک لنز اصلی 64 مگاپیکسلی به همراه دوربین سلفی 20 مگاپیکسلی خواهد داشت.

در ادامه همچنین احتمال می‌رود این مدل دارای یک باتری بزرگ 4500 میلی‌آمپری به همراه پشتیبانی از شارژ سریع 67 واتی باشد. علاوه بر این موارد، F4 5G احتمالا از ویژگی‌های حسگر اثر انگشت روی فریم، فرستنده اینفرارد، دالبی اتموس، بلندگوهای دوگانه و پورت USB-C هم برخوردار خواهد بود.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی