ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

فناوری ایران

تعداد دارک استورهای اسنپ به بیش از ۲۰ شعبه در تهران رسید

اسنپ با اعلام اینکه تعداد دارک‌استورهای آن به بیش از 20 شعبه در تهران رسیده، از افتتاح دو دارک استور جدید، یکی در خانی‌آبادنو و دیگری در چیتگر خبر داد. اسنپ‌اکسپرس، به عنوان سرویس تحویل ...

شیدا ملکی
نوشته شده توسط شیدا ملکی | ۲۳ خرداد ۱۴۰۱ | ۱۶:۵۵

اسنپ با اعلام اینکه تعداد دارک‌استورهای آن به بیش از 20 شعبه در تهران رسیده، از افتتاح دو دارک استور جدید، یکی در خانی‌آبادنو و دیگری در چیتگر خبر داد.

اسنپ‌اکسپرس، به عنوان سرویس تحویل فوری کالاهای سوپرمارکتی اسنپ، اعلام کرد: «دو دارک‌استور جدید در شهر تهران افتتاح شده است. این در دارک استور، یکی در خانی‌آبادنو تهران و دیگری در منطقه چیتگر قرار دارند.»

در حال حاضر تعداد دارک‌استورهای اسنپ‌اکسپرس که به «اکسپرس‌مارکت» مشهور هستند در سطح شهر تهران به بیش از 20 شعبه رسیده است. در کنار این فروشگاه‌های غیرحضوری البته اسنپ‌اکسپرس بیش از 1300 شعبه فروشگاه زنجیره‎ای و سوپرمارکت را در 86 شهر کشور تحت پوشش دارد که کالاهای سوپرمارکتی یا اصطلاحا زودمصرف را به دست مشتریان می‌رسانند.

دارک‌استورها و کاهش زمان ارسال کالا به مشتری

دارک‌استورها در واقع فروشگاه‌های تمام اینترنتی هستند که مشتری برای خرید کالا نیاز به حضور فیزیکی در آنها ندارد. سفارش به صورت اینترنتی ثبت می‌شود و در بازه زمانی کمتر از 30 دقیقه به مشتری تحویل داده می‌شود.

اسنپ با پاسخ به این پرسش که خرید از فروشگاه‌‎های اکسپرس‌مارکت چه مزیتی برای شهروندان دارد؟ اعلام کرد: «نکته اول اینکه اکسپرس‌‎‌مارکت‌ها مستقیما ‎‎‎‎توسط اسنپ‌اکسپرس مدیریت می‌شوند. بنابراین شانس این برای شهروندان وجود دارد که کالاهای مختلف را با تخفیف‌های بیشتر و هزینه ارسال کمتر خریداری کنند.»

علاوه بر این، یکی دیگر از مزایای این فروشگاه‌ها این است که امکان ارسال کالا با سرعت بیشتر هم وجود دارد. علاوه بر این، یکی دیگر از مزیت‌های اکسپرس‌مارکت‌ها، تحت پوشش قرار دادن مناطق بیشتری از شهر است.

گستردگی شعب اکسپرس‌مارکت در سطح شهر تهران

اسنپ با اجرای این برنامه در نظر دارد تا در نقاطی که دسترسی به فروشگاه‌های زنجیره‌ای یا فروشگاه‌های محلی خیلی راحت نیست، شعبه‌های اکسپرس‌مارکت تاسیس شود تا شهروندان دسترسی بهتری به امکانات داشته باشند.

بر اساس توضیحات اسنپ، شعبه‌های اکسپرس‌مارکت در محله‌هایی مثل تجریش، میرداماد، ملاصدرا، شریعتی و ... فعال هستند. در شرق تهران اکسپرس‌مارکت رسالت و تهرانپارس حضور دارند و در غرب تهران اکسپرس‌مارکت‌ها در محله‌هایی مثل سعادت‌آباد و پونک و گیشا و مرزداران پراکنده هستند. در حال حاضر هم با افتتاح شعبه خانی‌آباد‌نو و چیتگر، تعداد این شعبه‌ها افزایش پیدا کرده است.

ایده افتتاح دارک‌استورها با شیوع کرونا در کشورهای مختلف اجرا شد و نتیجه آن هم استقبال گسترده از آنها بود. با این روش اتلاف وقت بین قفسه‌ها و همچنین صف صندوق پرداخت از بین رفت. از همین رو مشتریان می‌توانند کالای مورد نیازشان را از روی نرم‎افزار اسنپ‎‌اکسپرس در دسته‌بندی‌های مشخص و با توضیحات کامل در کوتاه‌ترین زمان ممکن پیدا کنند.

تاسیس اسنپ‌اکسپرس در خانی‌آباد به عنوان یکی از محله‌های پرتراکم تهران و در نقطه مقابل محله چیتگر به عنوان منطقه‌ای کم‌تراکم در سطح تهران بر اساس ایجاد دسترسی این دو محله متفاوت به امکانات خرید بوده است.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • abbasalim
    abbasalim | ۲۳ خرداد ۱۴۰۱

    چرا اینقدر اصرار به کاربردن کلمات انگلیسی دارین. مثلا میخواین بگین خیلی خفنین؟ خب مثلا بگین فروشگاه خاموش. چه اشکالی داره . معادل انگلیسیش هم داخل پرانتز بزنید

مطالب پیشنهادی