ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

فناوری ایران

گزارش ویدیویی: مهمترین آمارها از مجمع عمومی همراه اول در سال ۱۴۰۱

مجمع عمومی همراه اول با هدف ارائه گزارش عملکرد این شرکت، تصویب صورت‌های مالی و تقسیم سود میان سهام‌داران برگزار شد. در این مراسم مدیرعامل همراه اول اعلام کرد آن‌ها به اولین اپراتور منطقه با ...

آرش پارساپور
نوشته شده توسط آرش پارساپور | ۲۳ خرداد ۱۴۰۱ | ۱۴:۲۴

مجمع عمومی همراه اول با هدف ارائه گزارش عملکرد این شرکت، تصویب صورت‌های مالی و تقسیم سود میان سهام‌داران برگزار شد.

در این مراسم مدیرعامل همراه اول اعلام کرد آن‌ها به اولین اپراتور منطقه با پوشش 100 میلیونی تبدیل شده‌اند. او با اشاره به آمارهای مهم از عملکرد این اپراتور، اظهار داشت پهنای باند مصرف اینترنت مشترکین در حدود 2 سال و اندی به 2هزار و 400 گیگابیت بر ثانیه رسیده است که رشدی سه برابری در این سال‌ها داشته است. همچنین مصرف کل دیتا در سال 1400 با رشد 44 درصدی از 5 هزار و 500 پتابایت عبور کرده است. به گفته اخوان، درآمد عملیاتی شرکت ارتباطات سیار ایران به 29 هزار میلیارد تومان رسیده و آن‌ها موفق به ثبت سود خالص تقریبا 5 هزار میلیارد تومانی شده‌اند. او همچنین با اشاره به شاد اعلام کرد با وجود حضوری شدن مدارس، قصد خاموش کردن این پلتفرم را ندارند.

طبق آمار اعلام شده در این مجمع، شرکت ارتباطات سیار ایران با نام تجاری «همراه اول»، در سال گذشته موفق به جذب بیش از 9 میلیون مشترک جدید شده است.

همراه اول همچنین به اولین اپراتور منطقه با پوشش 100 میلیونی تبدیل شده که این مهم منجر به ثبت رکورد ترافیک 19.2 پتابایت در کشور شده است.

از شما دعوت میکنیم گزارش مشروح ویدیویی دیجیاتو‌ درباره این مجمع را در ادامه تماشا کنید.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی