ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

انتشار رندرهای جدید شیائومی 12 اولترا
تکنولوژی

افشای مشخصات کامل شیائومی 12 اولترا پیش از معرفی رسمی

می 11 اولترا نخستین اقدام جدی شیائومی برای ورود به بازار گوشی‌های هوشمند فوق پریمیوم بود که بسیاری از ویژگی‌های مورد انتظار یک گوشی پرچمدار 1250 دلاری را دارد. حالا باید منتظر معرفی نسل جدید ...

آرش تهرانی
نوشته شده توسط آرش تهرانی | ۲۴ خرداد ۱۴۰۱ | ۲۲:۳۰

می 11 اولترا نخستین اقدام جدی شیائومی برای ورود به بازار گوشی‌های هوشمند فوق پریمیوم بود که بسیاری از ویژگی‌های مورد انتظار یک گوشی پرچمدار 1250 دلاری را دارد. حالا باید منتظر معرفی نسل جدید این محصول باشیم: شیائومی 12 اولترا که حالا مشخصات کامل آن افشا شده است.

یک منبع معتبر دنیای فناوری به نام «یوگش برار» مشخصات پرچمدار آینده شیائومی را در توییتر منتشر کرده است.

مشخصات احتمالی شیائومی 12 اولترا

به گفته این منبع، شیائومی برای پرچمدار آینده‌اش تراشه اسنپدراگون 8 پلاس نسل 1 را درنظر می‌گیرد و همچنین آن را به نمایشگر LTPO AMOLED با رزولوشن +QHD و رفرش ریت 120 هرتز مجهز می‌کند.

در سوی دیگر با استناد به این اطلاعات به نظر می‌رسد که گوشی 12 اولترا نه تنها باتری کوچک‌تری نسبت به نسل کنونی‌اش خواهد داشت، بلکه شارژ بی‌سیم آن نیز تا حدی آهسته‌تر خواهد بود. طبق این اطلاعات، پرچمدار آینده شیائومی به جای باتری 5000 میلی‌آمپری و شارژ بی‌سیم 67 واتی 11 اولترا، دارای یک باتری 4800 میلی‌آمپری با شارژ بی‌سیم 50 واتی خواهد بود.

   انتشار اطلاعات جدید از شیائومی 12 اولترا

شیائومی 12 اولترا ظاهرا در بسیاری از موارد شباهت زیادی به نسل پیشین خود دارد که این امر به معنای تکرار رم 8 یا 12 گیگابایتی، فضای ذخیره‌سازی 256 یا 512 گیگابایتی و همچنین دوربین سلفی 20 مگاپیکسلی است.

همچنین به نظر می‌رسد شیائومی در 12 اولترا چینش دوربین نسل پیشین، مبنی بر دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی دارای لرزشگیر اپتیکال، دوربین فوق عریض 48 مگاپیکسلی، دوربین پریسکوپی 48 مگاپیکسلی به همراه ToF و فوکوس خودکار لیزری را حفظ کرده باشد.

البته احتمال زیادی وجود دارد که شیائومی طی همکاری تازه خود با لایکا، دستی به سر و روی دوربین گوشی‌های آتی خود بکشد.

در مشخصات افشا شده خبری از پشتیبانی از استاندارد IP68 یا نمایشگر دوم روی پنل پشتی نیست که در اینصورت، احتمالا بسیاری از طرفداران شیائومی ناامید خواهند شد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی