ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

نسل دهم آیپد با نمایشگر بزرگ‌تر، تراشه A14، پورت USB-C و اتصال 5G از راه می‌رسد

اپل روی توسعه نسل دهم آیپد اقتصادی خود کار می‌کند که با دریافت بروزرسانی‌های جدید قرار است در سال جاری میلادی و احتمالا فصل پاییز معرفی شود. آیپد جدید ظاهرا به جای درگاه لایتنینگ، مجهز ...

تینا پورشاهید
نوشته شده توسط تینا پورشاهید | ۲۵ خرداد ۱۴۰۱ | ۱۳:۳۰

اپل روی توسعه نسل دهم آیپد اقتصادی خود کار می‌کند که با دریافت بروزرسانی‌های جدید قرار است در سال جاری میلادی و احتمالا فصل پاییز معرفی شود.

آیپد جدید ظاهرا به جای درگاه لایتنینگ، مجهز به پورت USB-C خواهد بود و از نمایشگر بزرگ‌تر ۱۰.۵ اینچی بهره خواهد برد. همچنین این دستگاه احتمالا با تراشه A14 بایونیک از اتصال 5G پشتیبانی می‌کند.

«راس یانگ» تحلیلگر معروف نمایشگر که معمولا اطلاعات دقیقی در مورد صفحه نمایش محصولات اپل منتشر می‌کند تایید کرده که آیپد جدید قرار است به جای نمایشگر 10.2 اینچی در نسل نهم با نمایشگر 10.5 اینچی در دسترس کاربران قرار گیرد.

همانطور که گفته شد ظاهرا اپل قصد دارد این آیپد را با تراشه  A14 بایونیک به بازار عرضه کند که اولین بار در سری آیفون 12 و نسل چهارم آیپد ایر مورد استفاده قرار گرفت و عملکرد سریع‌تری را در مقایسه با تراشه A13 ارایه می‌دهد.

سایر مشخصات احتمالی نسل دهم آیپد اپل

براساس اطلاعات به اشتراک گذاشته شده در مورد این دستگاه، اپل می‌خواهد اتصال 5G را به آیپد جدید اضافه کند. هنوز خبری در مورد تغییر طراحی آیپد جدید در مقایسه با نسخه‌های قبلی منتشر نشده است. بنابراین مشخص نیست آیا اپل دکمه پاور را در Touch ID ادغام می‌کند یا دکمه Home را نگه می‌دارد.

همانطور که گفته شد باتوجه به آنچه در مورد نسل دهم آیپد مطرح می‌شود ظاهرا اپل در نهایت قصد دارد USB-C را به کل خط تولید آیپد بیاورد. آیپد پرو در سال 2018 با USB-C، آیپد ایردر سال 2020 و آیپد مینی در سال 2021 مجهز به این پورت شدند. پورت USB-C دنیایی از امکانات را برای کاربران آیپد به ارمغان می‌آورد. کانکتور از سرعت انتقال سریع‌تر و حتی طیف گسترده‌تری از تجهیزات جانبی پشتیبانی می‌کند. در حالی که کانکتور لایتنینگ همچنان براساس استاندارد کندتر USB 2.0 عمل می‌کند و تقریبا برای همه چیز به آداپتور متکی است.

انتظار می‌رود اپل آیپد اقتصادی خود را در سال 2022 و احتمالا فصل پاییز به بازار عرضه کند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی