ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

فتوشاپ
تکنولوژی

ادوبی می‌خواهد نسخه وب فتوشاپ را برای تمام کاربران رایگان کند

شرکت نرم‌افزاری ادوبی (Adobe) شروع به آزمایش نسخه رایگان فتوشاپ تحت وب کرده و قصد دارد این سرویس را در آینده به صورت رایگان در دسترس تمام کاربران خود قرار دهد. غول نرم‌افزار آمریکایی، آزمایش ...

جواد تاجی
نوشته شده توسط جواد تاجی | ۲۵ خرداد ۱۴۰۱ | ۰۹:۳۰

شرکت نرم‌افزاری ادوبی (Adobe) شروع به آزمایش نسخه رایگان فتوشاپ تحت وب کرده و قصد دارد این سرویس را در آینده به صورت رایگان در دسترس تمام کاربران خود قرار دهد.

غول نرم‌افزار آمریکایی، آزمایش نسخه تحت وب رایگان فتوشاپ را اکنون در کانادا آغاز کرده و کاربران می‌توانند از طریق حساب رایگان ادوبی خود، به آن دسترسی داشته باشند. طبق گفته این شرکت، در نسخه ساده و تحت وب ابزار ویرایش عکس محبوب این شرکت، ویژگی‌های اصلی فتوشاپ به صورت رایگان برای کاربران فراهم شده تا بتوانند ویرایش‌های ساده و معمولی خود را انجام دهند.

فتوشاپ

«ماریا یاپ»، معاون بخشی تصویربرداری دیجیتال ادوبی توضیح می‌دهد:

«قصد داریم تا فتوشاپ را به صورت آسان‌تر در دسترس افراد بیشتری قرار دهیم تا آن‌ها نیز بتوانند محصول ما را تجربه کنند.»

قابلیت‌های نسخه وب فتوشاپ

فتوشاپ

Adobe نسخه وب فتوشاپ را اولین بار همزمان با ایلاستریتور در پاییز سال گذشته برای کاربران معرفی کرد که یک نسخه ساده از برنامه اصلی محسوب می‌شود و با آن می‌توان برخی ویرایش‌های اولیه را انجام داد. هرچند به مرور زمان برخی ابزارهای ویرایش اصلی نیز وارد آن شدند، اما این نسخه همچنان به اندازه برنامه اصلی کاربردی نشده است.

از جمله قابلیت‌های جدید این سرویس می‌توان به امکان ایجاد یک سند جدید از طریق نسخه وب اشاره کرد. در گذشته کاربران امکان ایجاد پروژه‌ای جدید در نسخه وب را نداشتند و باید پروژه از نسخه دسکتاپ به وب منتقل می‌شد، اما حالا امکان راه‌اندازی سند یا پروژه جدید برای مشترکین فتوشاپ فراهم شده است.

ادوبی هنوز اعلام نکرده که نسخه رایگان تحت وب فتوشاپ چه زمانی در دسترس کاربران بیشتری قرار خواهد گرفت. با این وجود، به‌روزرسانی‌های جدیدی برای این نسخه منتشر می‌شود که ابزارهای بیشتری از جمله اصلاح لبه عکس، منحنی‌ها و ابزارهای doge و burn را به آن اضافه می‌کند. نسخه وب همچنین برای بررسی و نظر دادن درباره عکس‌ها ویرایش شده، از موبایل نیز پشتیبانی می‌کند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی