ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

حریم خصوصی واتساپ
تکنولوژی

واتس‌اپ انتقال تاریخچه چت‌ها از اندروید به آیفون را ممکن کرد

واتس‌اپ که چندین ماه پیش امکان انتقال تاریخچه گفتگوها از آیفون به اندروید را فراهم کرده بود، حالا به کاربران اجازه می‌دهد که تاریخچه چت‌ها را از اندروید به آیفون منتقل کنند. مدیرعامل متا، مارک ...

محمد قریشی
نوشته شده توسط محمد قریشی | ۲۵ خرداد ۱۴۰۱ | ۰۹:۰۰

واتس‌اپ که چندین ماه پیش امکان انتقال تاریخچه گفتگوها از آیفون به اندروید را فراهم کرده بود، حالا به کاربران اجازه می‌دهد که تاریخچه چت‌ها را از اندروید به آیفون منتقل کنند.

مدیرعامل متا، مارک زاکربرگ در یک پست فیسبوکی چنین موضوعی را اعلام کرده که مسلما برای بسیاری از کاربران خبر خوشحال‌کننده‌ای است، چون انتقال تاریخچه چت‌ها میان سیستم عامل‌های مختلف یکی از درخواست‌های بزرگ کاربران بوده است.

در حقیقت امکان انتقال راحت تاریخچه گفتگو‌ها میان دو دستگاه اندرویدی یا آیفون وجود دارد، اما از اندروید به آیفون یا برعکس کار چندان راحتی نبود.

انتقال تاریخچه چت‌های واتس‌اپ از اندروید به آیفون

اگرچه واتس‌اپ امکان انتقال گفتگوها میان دو سیستم عامل محبوب بازار را به کاربران می‌دهد، اما این ویژگی محدودیت‌هایی هم دارد. این فرایند تنها روی آیفون‌های جدید یا آیفون‌هایی که ریست فکتوری شده‌اند، قابل استفاده است.

واتس‌اپ اندروید به آیفون

علاوه بر این، برای انتقال گفتگوها باید از اپ اندرویدی Move to iOS استفاده کنید؛ برنامه‌ای که تا به امروز امکان انتقال مخاطبین، رویدادهای تقویم، پیامک‌ها و موارد دیگر را فراهم کرده است.

برای انتقال تاریخچه چت‌ها، باید در هنگان راه‌اندازی آیفون گزینه «Move data from Android» را انتخاب کرده و سپس دستورالعمل اپ اندرویدی Move to iOS را دنبال کنید. زمانی که آیفون بطور کامل راه‌اندازی شد، برنامه واتس‌اپ را باز کرده و با شماره تلفن یکسان وارد حساب خود شوید. حالا باید چت‌های واتس‌اپ در اندروید، در آیفون ظاهر شوند.

برای انتقال چت‌ها برای دستگاه اندرویدی با اندروید 5 و نسخه‌های جدیدتر داشته باشید و آیفون هم باید مجهز به iOS 15.5 باشد.

نظر شما درباره این ویژگی چیست؟ آیا با این قابلیت به استفاده از واتس‌اپ تمایل پیدا می‌کنید؟

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (2 مورد)
  • abbasalim
    abbasalim | ۲۵ خرداد ۱۴۰۱

    مزخرفترین پیام رسان دنیا

  • reza_zarchi
    reza_zarchi | ۲۵ خرداد ۱۴۰۱

    چقدر واتس‌اپ توی این موضوع بد عمل کرده که شرکت های صاحب سیستم عامل مثل اپل مجبور شدن توی اپلیکیشن رسمی خودشون (move to ios) قابلیت انتقال پیام های واتس‌اپ رو پیاده‌سازی کنن

مطالب پیشنهادی