ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

خودرو

جدیدترین کانسپت مینی معرفی شد؛ جذاب بریتانیایی

شرکت مینی که یکی از خودروسازان مشهور بریتانیا به حساب می‌آید، مدل مفهومی جدیدی را در قالب یک کراس‌اوور به نمایش گذاشته است. این خودرو که اکنون مینی کانسپت نام دارد، در ماه ژولای به ...

پویا بهرامی
نوشته شده توسط پویا بهرامی | ۲۷ خرداد ۱۴۰۱ | ۲۰:۳۶

شرکت مینی که یکی از خودروسازان مشهور بریتانیا به حساب می‌آید، مدل مفهومی جدیدی را در قالب یک کراس‌اوور به نمایش گذاشته است. این خودرو که اکنون مینی کانسپت نام دارد، در ماه ژولای به صورت رسمی رونمایی خواهد شد و زبان طراحی جدید این شرکت را به نمایش خواهد گذاشت.

مینی تصمیم دارد تا از سال 2023 به یک برند کاملا الکتریکی تبدیل شود. به همین دلیل طراحان این شرکت زبان جدیدی را برای ظاهر خودروهای مینی خلق کرده‌اند تا نشان دهنده تفاوت‌های آینده و گذشته محصولات مینی باشد.

رندر مینی کانسپت

به گفته مدیران مینی، مدل مفهومی مینی کانسپت ساختاری برای توسعه مدل‌های آتی و الکتریکی این شرکت خواهد بود. نسخه‌های برقی مینی هاچ‌بک سه در و شاسی بلند مینی کانتریمن براساس زبان طراحی مشترک مینی کانسپت معرفی خواهند شد.

مدل مفهومی مینی نیز به عنوان یک کراس‌اوور الکتریکی در ماه جولای به صورت رسمی معرفی خواهد شد و در سبد محصولات مینی، به عنوان عضوی کوچکتر از مینی کانتریمن شناخته خواهد شد. مینی کلابمن از برنامه تولید خارج خواهد شد و نسخه پلاگین هیبریدی مینی کانتریمن نیز در آستانه حذف همیشگی قرار گرفته است.

مینی کانسپت، ترکیب آینده و گذشته

بنابر گرفته مینی، ظاهر رادیکال این مدل مفهومی ارزش‌های سنتی برند را با فناوری پیشرفته ترکیب می‌کند و شکل جدیدی از خودروهای مینی را به نمایش خواهد گذاشت. نسل بعدی خودروهای الکتریکی مینی به طور کامل از این زبان طراحی بهره خواهند گرفت.

الیور هیلمر رئیس طراحی مینی در مورد مدل مفهومی جدید این شرکت گفت: «مدل‌های کاملاً برقی مینی به ما فرصتی منحصربه‌فرد اعطا کرده است تا در طراحی خود تجدیدنظر کنیم. در عین حال، ما توجه به جزئیات، الگوهای سنتی و اشتیاق به نوآوری را حفظ می کنیم که مینی به آن مشهور است.»

هیلمر در ادامه افزود: برند بریتانیایی مینی می‌تواند هر خودرویی را به شکلی منحصر به فرد نمایش دهد. ما در ارائه نسل جدید محصولات مینی سعی داریم تا به هر خودرو یک شخصیت مستقل اعطا کنیم. همچنین مینی تصمیم دارد برای رعایت مسائل محیط زیستی، استفاده از چرم و کروم را در فضای داخلی خودروهایش کاهش دهد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی