ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

افشای مشخصات کامل و رندرهای پوکو F4 5G و پوکو X4 GT

پوکو اواخر هفته آینده (2 تیر) از دو گوشی هوشمند پوکو F4 5G و پوکو X4 GT رونمایی می‌کند، اما این موضوع مانع از افشای مشخصات و رندرهای این محصولات نشده و حالا یک هفته ...

محمد قریشی
نوشته شده توسط محمد قریشی | ۲۷ خرداد ۱۴۰۱ | ۱۵:۳۰

پوکو اواخر هفته آینده (2 تیر) از دو گوشی هوشمند پوکو F4 5G و پوکو X4 GT رونمایی می‌کند، اما این موضوع مانع از افشای مشخصات و رندرهای این محصولات نشده و حالا یک هفته پیش از معرفی رسمی، می‌توانیم از مشخصات آن‌ها مطلع شویم.

مشخصات احتمالی پوکو F4 5G

طبق گزارشی که از سوی Winfuture.de منتشر شده، گوشی پوکو F4 5G به یک نمایشگر 6.67 اینچی امولد با رزولوشن فول اچ‌دی پلاس، رفرش ریت 120 هرتز و حداکثر روشنایی 1300 نیت مجهز می‌شود که روی آن شیشه محافظ گوریلا گلس 5 قرار خواهد داشت.

قدرت این گوشی پوکو توسط اسنپدراگون 870 تامین می‌شود و در بالاترین نسخه با 8 گیگابایت رم و 256 گیگابایت حافظه داخلی از راه می‌رسد. گوشی پوکو F4 5G به دوربین سلفی 20 مگاپیکسلی مجهز می‌شود و روی پنل پشتی‌اش دوربین اصلی سه‌گانه قرار می‌گیرد.

دوربین اصلی این دستگاه 64 مگاپیکسلی خواهد بود که یک دوربین 8 مگاپیکسلی اولترا واید و یک دوربین 2 مگاپیکسلی ماکرو آن را همراهی خواهند کرد. این گوشی 195 گرمی با ضخامت 8 میلی‌متر، یک باتری 4500 میلی آمپر ساعتی خواهد داشت که از فناوری شارژ سریع 67 واتی پشتیبانی خواهد کرد.

در تصویر بالا تنوع رنگ پوکو F4 5G را می‌بینید و همانطور که از رندر و مشخصات می‌توان فهمید، با همان ردمی K40S با برندی جدید روبه‌رو هستیم.

مشخصات احتمالی پوکو X4 GT

گوشی پوکو X4 GT یک نمایشگر 6.6 اینچی LCD با رزولوشن فول اچ‌دی پلاس و رفرش ریت 120 هرتز خواهد داشت که حداکثر روشنایی آن به 650 نیت می‌رسد و توسط گوریلا گلس 5 محافظت می‌شود. پوکو همچنین برای این محصولش از تراشه دیمنسیتی 8100، حداکثر 8 گیگابایت رم و 256 گیگابایت حافظه داخلی به همراه یک باتری 5080 میلی آمپر ساعتی با پشتیبانی از شارژ سریع 67 واتی استفاده خواهد کرد.

این گوشی پوکو دوربین سلفی 20 مگاپیکسلی خواهد داشت و روی پنل پشتی‌اش دوربین اصلی سه‌گانه قرار می‌گیرد. دوربین‌های این دستگاه شامل سنسور اصلی 64 مگاپیکسلی به همراه دوربین 8 مگاپیکسلی اولترا واید و 2 مگاپیکسلی ماکرو خواهد بود. طبق مشخصات و رندر در حقیقت با همان ردمی نوت 11T پرو 5G با برندی جدید روبه‌رو هستیم.

پوکو F4 5G و پوکو X4 GT با سیستم عامل پیش فرض اندروید 12 به همراه رابط کاربری پوکو از راه می‌رسند و از دو سیم‌کارت و بلوتوث 5.2 پشتیبانی می‌کنند. به نظر می‌رسد مدل X4 GT جک 3.5 میلی‌متری هدفون خواهد داشت.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی