ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

عرضه چراغ هشدار هوشمند شیائومی
تکنولوژی

رونمایی شیائومی از چراغ هشدار هوشمند با قابلیت شبیه‌سازی چرخه طلوع و غروب خورشید

شیائومی می‌خواهد یک محصول جدید MIJIA را با تامین مالی جمعی در چین عرضه کند و این محصول چیزی نیست جز چراغ هشدار هوشمند MIJIA که در پلتفرم «شیائومی مال» ثبت شده است. چراغ هشدار هوشمند ...

آرش تهرانی
نوشته شده توسط آرش تهرانی | ۲۷ خرداد ۱۴۰۱ | ۱۴:۳۰

شیائومی می‌خواهد یک محصول جدید MIJIA را با تامین مالی جمعی در چین عرضه کند و این محصول چیزی نیست جز چراغ هشدار هوشمند MIJIA که در پلتفرم «شیائومی مال» ثبت شده است.

چراغ هشدار هوشمند شیائومی همراه با یک سیستم روشنایی بیدارکننده جدید به بازار خواهد آمد که با طیف کاملی از لامپ‌ها می‌تواند نوری مشابه تجربه نور خورشید را به کاربر ارائه کند.

اگر بخواهیم این ویژگی را به زبان ساده توصیف کنیم باید بگوییم این محصول 198 ردیف چراغ LED را در خود جای داده و این چراغ‌ها دارای 15 نوع نویز سفید به همراه 10 نوع تظیمات برای محیط‌های پویا هستند. به عبارت دیگر این دستگاه می‌تواند به شکل کامل چرخه نوری طلوع تا غروب خورشید را در طول روز شبیه‌سازی کند.

عرضه چراغ هشدار هوشمند شیائومی

عملکرد چراغ هشدار هوشمند شیائومی

عملکرد چراغ هشدار هوشمند شیائومی به این گونه است که برای مثال در هنگام غروب، دستگاه می‌تواند با ایجاد شبیه‌سازی پویا از غروب، به شکل تدریجی نور را کم کند و در ادامه با ایجاد نویز سفید تجربه‌ای فراگیر جهت خوابیدن را فراهم کند.

از سوی دیگر این محصول هنگام طلوع خورشید از حدود 30 دقیقه پیش از به صدا درآمدن زنگ هشدار فعال می‌شود تا محیط را با تقلید از روشنایی تدریجی هوا روشن کند. این امر به عنوان یک محرک بیرونی به بدن کمک می‌کند تا به جای بیدار شدن با یک زنگ گوش‌خراش، به شکل طبیعی از خواب بیدار شود.

عرضه چراغ هشدار هوشمند شیائومی

محصول مذکور جدا از اینکه یک ساعت زنگ‌دار پیشرفته به شمار می‌رود، در زمینه کمک به تمرینات یوگا هم مفید است، چرا که چراغ هشدار هوشمند شیائومی با دارا بودن حالت «مدیتیشن تنفسی» به کاربر امکان می‌دهد تا دم و بازدم خود را برای رسیدن به آرامش بیشتر با ریتم این محصول هماهنگ کند.  

در پایان گفتنی است این محصول که برای افراد با مشکل بی‌خوابی مزمن طراحی شده، 1.1 کیلوگرم وزن دارد و قیمت آن نیز 89 دلار است.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی