ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

بازی Catalyst Black
تکنولوژی

معرفی بازی Catalyst Black؛ جذاب‌ترین شوتر گروهی حال حاضر موبایل

بازی Catalyst Black عنوان جدیدی برای موبایل است که محبوبیت بسیار زیادی پیدا کرده و احتمالا در شبکه‌های اجتماعی یا سرویس‌هایی مانند یوتیوب، به عنوان تبلیغات با آن مواجه شده باشید. یک بازی استراتژیک اکشن ...

جواد تاجی
نوشته شده توسط جواد تاجی | ۲۸ خرداد ۱۴۰۱ | ۲۰:۰۰

بازی Catalyst Black عنوان جدیدی برای موبایل است که محبوبیت بسیار زیادی پیدا کرده و احتمالا در شبکه‌های اجتماعی یا سرویس‌هایی مانند یوتیوب، به عنوان تبلیغات با آن مواجه شده باشید. یک بازی استراتژیک اکشن که می‌تواند به تجربه موردعلاقه جدید طرفداران بازی‌های آنلاین و چندنفره تبدیل شود.

درباره بازی Catalyst Black

بازی Catalyst Black

Catalyst Black یک بازی موبایلی چند نفره کاملا جدید است که توسط Super Evil Megacorp منتشر شده. این توسعه‌دهنده همچنین اخیرا بازی Vainglory را نیز منتشر کرده که آن بازی هم محبوبیت زیادی پیدا کرده است.

در بازی Catalyst Black از عناصر سبک شوتر و استراتژیک استفاده شده است. بنابراین اگر از طرفداران بازی‌های موبایل یا حتی عناوین موبا (MOBA) هستید، تجربه Catalyst Black به شما پیشنهاد می‌شود.

گیم پلی و کنترل‌های بازی Catalyst Black

بازی Catalyst Black

در این بازی آنلاین، شما همراه با ده‌ها بازیکن دیگر وارد مسابقات مختلفی می‌شوید که برخی از آن‌ها هم تیمی و برخی دیگر دشمنان شما هستند. در طول بازی با کمک هم تیمی‌های خود علاوه بر نابود کردن دشمنان، باید یک سری اهداف مشخص شده دیگر را نیز انجام دهید تا به عنوان تیم پیروز مسابقه معرفی شوید.

به طور کلی، بازی تمرکز زیادی روی گیم‌پلی گروهی دارد، بنابراین باید با اعضای تیم خود بسیار هماهنگ باشید. از همان مراحل ابتدایی متوجه خواهید شد که اگر قصد داشته باشید بازی را به صورت انفرادی پیش ببرید، با مشکلات زیادی مواجه خواهید شد.

با وجود سبکی نسبتا ساده، Catalyst Black کنترل‌های لمسی بسیار خوبی را ارائه می‌کند. با استفاده از پنل لمسی سمت چپ می‌توانید بازیکن خود را به حرکت در بیاورید و با دکمه‌های قرار گرفته در سمت راست، از قابلیت‌های مختلفی مانند سلاح‌ها یا ماسک استفاده کنید. در مجموع، کنترل و دکمه‌های بازی بسیار سریع و ساده هستند و عملکرد مورد نیاز شما را در سریع‌ترین زمان ممکن انجام می‌دهند.

گرافیک بازی Catalyst Black

بازی Catalyst Black

Catalyst Black از نظر گرافیکی محیطی خیره کننده دارد که در آن به خوبی از رنگ‌ها استفاده شده و جزئیات خوبی نمایش داده می‌شود. تقریبا از همان اولین تجربه‌های خود متوجه خواهید شد که بازی از نظر طراحی و گرافیک خارق‌العاده است و کاوش در محیط و نقشه آن، به طور کلی تجربه بسیار خوبی به بازیکنان ارائه می‌کند.

علاوه بر این، عملکرد کلی بازی نیز بسیار قابل توجه است. انیمیشن‌ها بسیار روان هستند و به خوبی طراحی شده‌اند. کنترل‌های بازی نیز نسبتا ساده هستند و هرچند در برخی موارد ممکن است پاسخگویی کافی را نداشته باشند، اما در مجموع تجربه‌ای کاملا راضی کننده را ارائه می‌کند.

قابلیت‌های بازی Catalyst Black

بازی Catalyst Black شامل طیف وسیعی از سلاح‌ها، تجهیزات و توانایی‌های مختلف و قابل تنظیم می‌شود که با وجود آن‌ها می‌توانید دشمنان خود را با استراتژی‌ها و سبک‌های مختلفی نابود کنید. با این وجود، همچنین تجربه بازی همیشه تازه و جذاب باقی خواهد ماند.

علاوه بر این، یکی از ویژگی‌های کلیدی و مهم بازی، نوعی توانایی هستند که ماسک‌ها نامیده می‌‌شوند. با وجود این قابلیت‌های خاص، شما می‌توانید شخصیت خود را برای مدت زمان محدودی به یک هیولای ویرانگر تبدیل کنید که قدرت بسیار زیادی هم نسبت به شخصیت اصلی دارد.

در نهایت، توسعه‌دهندگان تلاش کرده‌اند تا بازی خود را برای دستگاه‌های مختلف و بسیار زیادی از جمله گوشی‌های پایین رده و بالا رده، سازگار کنند. همچنین بازی با وجود آنلاین و گسترده بودن، در مقایسه با سایر عناوین، حجم کم و قابل‌قبول‌تری دارد و فضای کمتری از حافظه داخلی کاربران را اشغال می‌کند.

دانلود بازی Catalyst Black

بازی Catalyst Black

Catalyst Black برای هر دو سیستم عامل اندروید و iOS منتشر شده است و در ادامه می‌توانید آن را از گوگل پلی، اپ استور یا فروشگاه برنامه داخلی مایکت دانلود کنید.

در گوگل پلی، تاکنون بیش از 500 هزار آن را دانلود کرده‌اند که طبق نظر 16 هزار نفر، امتیاز 4.0 برای آن ثبت شده است. در اپ استور نیز بیش از 250 نفر نظر خود را درباره بازی ثبت کرده‌اند که در نهایت امتیاز 4.5 برای آن به دست آمده. در استور داخلی مایکت هم تاکنون امتیاز 4.4 برای بازی به دست آمده است.

Catalyst Black

Catalyst Black

سازنده: Super Evil Megacorp قیمت: رایگان با پرداخت درون برنامه‌ای دسته بندی:
سیستم عامل: اندروید و iOS حجم: 1100/740 مگابایت زبان:
دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی