ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

هاچبک TF21 ایران خودرو
خودرو

مینی کراس اوور TF21 ایران خودرو جایگزین پژو ۲۰۶ می‌شود

ایران خودرو قصد دارد تا پایان تابستان سال آینده، از نسخه هاچبک و هاچبک کراس TF21 رونمایی کند. گفته‌ها و شنیده‌ها حاکی از این است که هاچبک TF21 ایران خودرو در تیپ‌های متعدد تولید و ...

سپهر زنگنه
نوشته شده توسط سپهر زنگنه | ۲۸ خرداد ۱۴۰۱ | ۱۸:۳۰

ایران خودرو قصد دارد تا پایان تابستان سال آینده، از نسخه هاچبک و هاچبک کراس TF21 رونمایی کند. گفته‌ها و شنیده‌ها حاکی از این است که هاچبک TF21 ایران خودرو در تیپ‌های متعدد تولید و به بازار عرضه می‌شوند. این ماشین قرار است جای پژو ۲۰۶ را بگیرد که هنوز پس از گذشت ده سال، یکی از محبوب‌ترین خودروهای موجود، مخصوصا در بین جوانان است.

پروژه TF21 از مدتی پیش آغاز شده و ایران خودرو به تازگی سبک طراحی آن را در یک ویدیوی کوتاه لو داده است. این ماشین جزو محصولات رده B محسوب می‌شود و با مشخصات فنی مختلف در دسترس مشتریان قرار می‌گیرد.

ساده‌ترین مدل تی اف ۲۱ به پیشرانه TU3A مجهز است که به واسطه گیربکس ۵ سرعته دستی، موجب حرکت خودرو می‌شود. قوای این پیشرانه شبیه به تیپ‌های ۲ و ۳ پژو ۲۰۶ فعلی است.

ولی نسخه فول آپشن هاچبک TF21 ایران خودرو دارای امکانات و مشخصات بهتری است. به عنوان مثال، این نسخه از پیشرانه 3F ایپکو استفاده می‌کند که به یک گیربکس ۶ سرعته اتوماتیک متصل است.

هنوز اطلاعات کاملی درباره مشخصات ظاهری، کابین، مشخصات فنی و ایمنی و یا قیمت احتمالی TF21 در دسترس نیست. با این حال با توجه به زمان‌بندی ایران خودرو مبنی بر عرضه هاچبک جدید در شهریور سال ۱۴۰۲، انتظار می‌رود در طی هفته‌های آتی جزئیات بیشتری در مورد این خودرو افشا شود.

براساس اطلاعات اولیه٬ احتمال نصب موتور مشهور سه سیلندر ایران خودرو بر روی این خودرو وجود خواهد داشت و تی اف ۲۱ به نوعی قرار است نقش پلت فرم ارزان و اقتصادی ایران خودرو را در سالهای آتی ایفا نماید.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • Sae77
    Sae77 | ۲۸ خرداد ۱۴۰۱

    10 سال؟؟ 206 که ما میشناسیم که بیش از 20 ساله داره تولید میشه. البته از نظر مدیران ایرانخودرو قابل مقایسه نیستن که البته از نظر کیفیت به مراتب نازلتر هستن و قابل مقایسه با مدلهای اولیه نیستن.

مطالب پیشنهادی