ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

معرفی کیس گیمینگ MSI MEG Infinite X

کیس‌های گیمینگ آماده می‌توانند انتخابی معقول و جذاب برای گیمرهایی باشد که می‌خواهند با کم‌ترین دردسر، یک سیستم گیمینگ قدرتمند و زیبا داشته باشند. ام‌اس‌آی یک مدل جدید از این کیس‌های گیمینگ پیش‌ساخته را روانه بازار کرده که قیمتش حدود ۸۰ میلیون تومان است. این کیس گیمینگ که MEG Infinite X 11td نام دارد، یکی از کیس‌های سری MEG Infinite X مجهز به پردازنده نسل یازدهم اینتل محسوب می‌شود. مدلی که برای بررسی در اختیار داریم، از پردازنده قدرتمند Core i7-11700KF، کارت گرافیک RTX 3070، طراحی جذاب با نورپردازی RGB و ۳۲ گیگابایت رم بهره‌مند است. در ادامه با کیس گیمینگ MSI MEG Infinite X بیشتر آشنا می‌شویم.

معرفی کیس گیمینگ آماده MSI

کیس آماده MSI MEG Infinite X 11td یکی از گزینه‌هاییست که می‌توانید برای اجرای کم‌نقص بازی‌ها و کارهای سنگین مثل اجرای نرم‌افزارهای سنگین مهندسی یا پردازش هوش مصنوعی روی آن حساب کنید. این کیس گیمینگ در بالاترین مدل از پردازنده اینتل Core i9-11900K، کارت گرافیک انویدیا RTX 3090 و ۶۴ گیگابایت حافظه رم بهره می‌برد اما مدلی که شرکت ماتریس در اختیار ما قرار داده مشخصات زیر را دارد.

فهرست مشخصات کیس گیمینگ MSI MEG Infinite X 11td

  • پردازنده اینتل Core i7-11700KF با فرکانس پایه ۳.۶ گیگاهرتزی و فرکانس حداکثر ۴.۹ گیگاهرتزی
  • مادربرد MSI Z590M Gaming Edge WiFi
  • کارت گرافیک انویدیا RTX 3070 مدل Ventus 2X با ۸ گیگابایت حافظه گرافیکی
  • ۳۲ گیگابایت حافظه رم DDR4 3200
  • ۲ ترابایت حافظه داخلی HDD
  • ۱ ترابایت حافظه SSD پرسرعت از نوع PCIe
  • نورپردازی RGB در بخش‌های مختلف
  • وزن ۱۲ کیلوگرم
  • منبع تغذیه ۸۵۰ واتی
  • قیمت حدود ۸۰ میلیون تومان

معرفی ویدیویی کیس گیمینگ MSI MEG Infinite X

طراحی

معرفی کیس گیمینگ آماده MSI

کیس گیمینگ MSI MEG Infinite X 11td مانند برخی دیگر از کیس‌‎های گیمینگ MSI یا دیگر برندها طراحی پیچیده و عجیبی ندارد. بدنه این کیس گیمینگ از طراحی با اشکال نامتقارن بهره می‌برد. ام‌اس‌آی یک سری طرح مخصوص را روی کیس گیمینگ خود پیاده کرده تا ظاهر زیباتری به آن ببخشد.

جلوی کیس درگاه‌های پرکاربرد از جمله دو درگاه USB-A، جک هدفون و درگاه USB-C دیده می‌شوند که دسترسی به آن‌ها بسیار ساده است. لوگوی MSI و کلید پاور بزرگ و قرمز رنگ نیز در همین بخش جا خوش کرده‌اند.

معرفی کیس گیمینگ آماده MSI

پنل کنار کیس در حالت استاندارد، فلزی است و طبیعتا استحکام بالایی دارد. با این حال MSI یک پنل شیشه‌ای را نیز داخل جعبه کیس قرار داده تا در صورت نیاز از آن استفاده کنید. اگر استحکام و حفاظت بهتر در برابر گرد و غبار را می‌خواهید، بهتر است پنل فلزی را نصب کنید اما اگر به دیدن اجزای داخل کیس علاقه دارید، می‌توانید پنل شیشه‌ای را به‌کار گیرید.

معرفی کیس گیمینگ آماده MSI

پشت این کیس آماده نیز مجموعه پرشماری از درگاه‌ها به چشم می‌خورند. در مجموع کیس MSI MEG Infinite X 11td مجهز به ۸ درگاه USB استاندارد و ۲ درگاه Type-C به همراه چندین خروجی صدا از جمله جک هدفون و ورودی میکروفون است. درگاه‌های HDMI و دیسپلی‌پورت مادربورد البته کاربردی ندارند چون برای خروجی تصویر باید از درگاه کارت گرافیک استفاده کنید.

نورپردازی RGB با قابلیت شخصی‌سازی یکی دیگر از ویژگی‌های جذاب در این کیس پیش‌ساخته است. این نورپردازی جالب که در بخش‌های مختلف این کیس از جمله فن‌ها، روی مادربرد و یک قسمت از قاب جلویی آن به‌کار رفته است باب میل بسیاری از کاربران خواهد بود. شما می‌توانید با نصب اپ MSI Mystic Light، رنگ‌بندی و افکت‌های این نورپردازی را مطابق با سلایق خود تغییر دهید.

معرفی کیس گیمینگ آماده MSI

داخل کیس شاهد چیدمان مرتب قطعات و کابل‌ها هستیم. ام‌اس‌آی از پایه مخصوص برای کارت گرافیک استفاده کرده تا وزن آن فشاری به مادربورد وارد نکند. با این حال اگر امکان نصب عمودی کارت گرافیک در این کیس میسر بود، ظاهر زیباتری در داخل کیس به‌وجود می‌آمد.

معرفی کیس گیمینگ آماده MSI

وزن کیس گیمینگ Infinite X 11td برابر با ۱۲ کیلوگرم است. ابعاد این کیس چندان کوچک نیست و ممکن است برای استفاده در هر فضایی مناسب نباشد. بالای دستگاه یک دسته مخصوص تعبیه شده که به لطف آن می‌توان کیس گیمینگ MSI را با زحمت کم‌تری جابه‌جا کرد.

عملکرد سخت‌افزاری کیس گیمینگ MSI

کیس گیمینگ MSI MEG Infinite X 11td یک دستگاه کاملا قدرتمند است و بسیاری از نیازهای کاربران حرفه‌ای را پوشش می‌دهد. مغز متفکر این کیس آماده، پردازنده Core i7-11700KF است که پردازشگری بسیار قدرتمند محسوب می‌شود و حداکثر فرکانس آن به ۴.۹ گیگاهرتز می‌رسد. پسوند F در پردازنده کیس گیمینگ MSI به معنای فقدان پشتیبانی از گرافیک مجتمع است.

در کنار این پردازنده، شاهد به‌کارگیری کارت گرافیک RTX 3070 مدل Ventus 2X هستیم که ۸ گیگابایت حافظه گرافیکی دارد. این کارت گرافیک از نوع Low Hash-Rate است و برای ماینینگ مناسب نیست. این کیس همچنین از اتصال بلوتوث 5.2 و وای‌فای 6E نیز بهره می‌برد.

در ادامه هم ۳۲ گیگابایت حافظه رم، ۲ ترابایت حافظه HDD و ۱ ترابایت حافظه SSD پرسرعت از نوع PCIe این مجموعه سخت‌افزاری قدرتمند را همراهی می‌کنند. این پکیج قدرتمند روی مادربرد MSI MEG Z590 Infinite X پیاده‌سازی شده ولی شما می‌توانید مقدار حافظه رم را تا ۱۲۸ گیگابایت ارتقا دهید.

از مشخصات سخت‌افزاری این کیس گیمینگ که بگذریم، تجربه بازی کردن و انجام پردازش‌های سنگین با آن واقعا لذت‌بخش و سریع است. شما می‌توانید انواع و اقسام بازی‌های سنگین روز را با تنظیمات گرافیکی بالا و نرخ فریم بالا اجرا کنید. هیچ خبری از لگ و کندی نیست و همه چیز نرم و روان نمایش داده می‌شود. بنابراین می‌توانید حساب ویژه‌ای روی انجام بازی‌های سنگین با این محصول باز کنید. به عنوان مثال، فورتنایت به طور میانگین با نرخ ١۳٠ فریم بر ثانیه توسط این کیس گیمینگ MSI به اجرا در آمد.

معرفی کیس گیمینگ آماده MSI

یکی از مزیت‌های کیس آماده MSI MEG Infinite X 11td کم صدا بودن سیستم خنک‌کننده آن است. این کیس حتی حین انجام پردازش‌های سنگین با وجود چندین فن خنک‌کننده هم صدای زیادی تولید نمی‌کند. این می‌تواند ویژگی مهمی برای بسیاری از گیمرها و تولیدکنندگان محتوا باشد.

جمع‌بندی

کیس گیمینگ MSI MEG Infinite X با پردازنده نسل یازدهم، جدیدترین ترکیب سخت‌افزاری روز دنیا را ندارد اما هم‌چنان یکی از قوی‌ترین نمونه‌ها محسوب می‌شود و تمام نیازهای کاربران حرفه‌ای از جمله گیمرها را برآورده می‌کند. از طرفی به‌خاطر طراحی استاندارد، شما به‌راحتی به تمام قطعات این کیس دسترسی دارید و می‌توانید در صورت نیاز آنها را تعویض کرده یا ارتقاء دهید. این کیس با گارانتی ۱۸ ماهه ماتریس عرضه می‌شود. بنابراین اگر قصد خرید سیستم گیمینگ آماده را دارید، می‌توانید این مدل را نیز بین گزینه‌های خود مد نظر داشته باشید. از طریق این لینک می‌توانید کیس‌های MSI را مشاهده و خریداری کنید.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
دیجیاتو را در شبکه‌های اجتماعی دنبال کنید

شبکه‌های اجتماعی دیجیاتو سریع‌ترین روش دسترسی به اخبار فناوری، علم و خودرو است. اگر می‌خواهید به‌روز باشید، شبکه‌های اجتماعی دیجیاتو را دنبال کنید.