ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

جشنواره ایرانسل من
فناوری ایران

ایرانسل در جشنواره سوپراپلیکیشن خود به قید قرعه ربع سکه جایزه می‌دهد

ایرانسل به شرکت‌کنندگان در جشنواره «سکه‌بارون» سوپر اپلیکیشن ایرانسل من، به قید قرعه ربع سکه طلا جایزه می‌دهد. کاربران این سوپراپ با استفاده از خدمات موجود در بخش سرویس‌های طلایی می‌توانند شانس برنده شدن خود ...

مجتبی آستانه
نوشته شده توسط مجتبی آستانه | ۲۸ خرداد ۱۴۰۱ | ۱۷:۵۵

ایرانسل به شرکت‌کنندگان در جشنواره «سکه‌بارون» سوپر اپلیکیشن ایرانسل من، به قید قرعه ربع سکه طلا جایزه می‌دهد. کاربران این سوپراپ با استفاده از خدمات موجود در بخش سرویس‌های طلایی می‌توانند شانس برنده شدن خود را افزایش دهند.

به گزارش دیجیاتو و به نقل از روابط عمومی ایرانسل، مشترکان اولین و بزرگترین اپراتور دیجیتال ایران می‌توانند در جشنواره سکه‌بارون سوپر اپلیکیشن ایرانسل من شرکت کرده و به قید قرعه برنده ربع سکه شوند.

مشترکین برای شرکت در این جشنواره، بایستی سوپراپلیکیشن «ایرانسل‌من» را نصب کرده و با مراجعه به بخش «سرویس‌های طلایی» در قسمت «خدمات ویژه»، از خدمات موجود در این بخش استفاده و امتیاز کسب کنند.

از جمله خدمات فعلی موجود در بخش «سرویس‌های طلایی» سوپراپ ایرانسل من، می‌توان به اسنپ، اسنپ‌فود، پیشواز، اسنپ‌مارکت، اعتبار بانکی، پستِکس، اسنپ هتل، بیمه بازار، اسنپ اکسپرس، بازیگوشی و اسنپ‌فلایت اشاره کرد.

سرویس طلایی ایرانسل من

ایرانسل سرویس‌های مختلفی را در سوپراپ خود به کاربرانش ارائه می‌دهد از همین رو بایستی توجه داشت که تنها استفاده از خدمات بخش «سرویس‌های طلایی» به افزایش شانس کاربر برای برنده شدن در قرعه کشی ربع سکه‌های طلا کمک خواهد کرد.

گفتنی است فرصت شرکت در این جشنواره تا 31 تیر 1401 است. کاربران سوپراپلیکیشن ایرانسل‌من با خرید و استفاده از هر یک از خدمات مذکور، یک امتیاز دریافت می‌‎‌کنند. کسب امتیاز بیشتر، شانس برنده شدن در جشنواره را افزایش می‌دهد.

ایرانسل با هدف کمک به رشد و توسعه کسب‌وکارهای دیجیتال، امکان حضور این کسب‌وکارها در سوپراپ ایرانسل من را فراهم کرده است.

صاحبان کسب‌وکار که علاقه‌مند به معرفی خدمات‌شان به کاربران این سوپراپلیکیشن هستند، می‌توانند برای دریافت اطلاعات بیشتر و ثبت درخواست خود، به وب‌سایت ایرانسل مراجعه کنند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی