ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

معرفی تاریخ معرفی برای دو محصول جدید سامسونگ
تکنولوژی

سامسونگ تاریخ معرفی نسل بعدی گوشی و تبلت جان‌سخت خود را اعلام کرد

از ماه پیش بود که موج شایعات و انتشار اخبار غیر رسمی در خصوص گوشی جان‌سخت «گلکسی ایکس کاور 6 پرو» آغاز شدند. با این وجود حالا سامسونگ اعلام کرده ایکس کاور 6 پرو به ...

آرش تهرانی
نوشته شده توسط آرش تهرانی | ۲۸ خرداد ۱۴۰۱ | ۱۵:۰۰

از ماه پیش بود که موج شایعات و انتشار اخبار غیر رسمی در خصوص گوشی جان‌سخت «گلکسی ایکس کاور 6 پرو» آغاز شدند. با این وجود حالا سامسونگ اعلام کرده ایکس کاور 6 پرو به همراه «تب اکتیو 4 پرو» به صورت جهانی در تاریخ 22 تیر معرفی خواهد شد.

مشخصات احتمالی گلکسی ایکس کاور 6 پرو

گلکسی ایکس کاور 6 پرو یک گوشی هوشمند 5G مستحکم است که جهت تاب آوردن در شرایط سخت ساخته شده. این گوشی دارای نمایشگر 6.6 اینچی TFT با وضوح تصویر +FHD و نرخ تازه‌سازی 60 هرتز خواهد بود.

مدل مذکور همچنین از ناچ برای دوربین سلفی بهره می‌برد که سنسور 13 مگاپیکسلی را در خود جای داده است. دوربین‌های پشتی ایکس کاور 6 پرو نیز احتمالا متشکل از دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی به همراه دوربین فوق عریض 8 یا 12 مگاپیکسلی خواهد بود.

معرفی تاریخ معرفی برای دو محصول جدید سامسونگ

شنیده‌ها حاکی از آن هستند که این گوشی جان‌سخت جدید سامسونگ مجهز به تراشه اسنپدراگون 778G خواهد بود و در کنار آن از 6 گیگابایت رم و 128 گیگابایت فضای ذخیره‌سازی بهره می‌برد.

همچنین گفته شده که این مدل در کنار باتری 4050 میلی‌آمپری با سیستم عامل اندروید 12 و رابط کاربری One UI روانه بازار خواهد شد.

از سوی دیگر رندرهای غیررسمی منتشر شده از ایکس کاور 6 پرو نشان می‌دهند کلید‌های صدا در سمت راست فریم و کلید پاور نیز سمت چپ گوشی جای گرفته‌اند، در قسمت پایینی نیز جک 3.5 میلی‌متری هدفون، درگاه USB-C و بلندگو به چشم می‌خورند.

معرفی تاریخ معرفی برای دو محصول جدید سامسونگ

لازم به ذکر است بدنه این گوشی نیز برای دوام و استحکام هرچه بیشتر از پلاستیک سخت ساخته شده و پشت آن نیز دارای بافتی از خطوط برجسته است تا از لیز خوردن گوشی در دست کاربر جلوگیری شود. این گوشی وزنی برابر با 235 گرم و ضخامتی معادل 10 میلی‌متر خواهد داشت.

در پایان باید به این مورد نیز اشاره کنیم که متاسفانه سامسونگ به خوبی از درز اطلاعات مرتبط با گلکسی تب اکتیو 4 پرو جلوگیری کرده و تاکنون جز پشتیبانی از S Pen و همینطور حاشیه ضخیم و ساختار مستحکم مشخصات دیگری از آن در دست نیست.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی