ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

آمازون
تکنولوژی

افشای یادداشت داخلی آمازون: احتمال مواجهه با کمبود نیرو تا سال 2024

طبق یادداشت داخلی آمازون که توسط برخی سایت‌های خبری فاش شده، این شرکت احتمالا تا سال 2024 در انبارهای ایالات متحده خود با کمبود نیرو و کارگر مواجه خواهد شد. با این وجود، غول تجارت ...

جواد تاجی
نوشته شده توسط جواد تاجی | ۲۹ خرداد ۱۴۰۱ | ۰۸:۳۰

طبق یادداشت داخلی آمازون که توسط برخی سایت‌های خبری فاش شده، این شرکت احتمالا تا سال 2024 در انبارهای ایالات متحده خود با کمبود نیرو و کارگر مواجه خواهد شد. با این وجود، غول تجارت الکترونیک اعلام کرده که این یادداشت به طور دقیق آینده شرکت را پیش‌بینی نمی‌کند.

آمازون در این یادداشت به تحقیقات داخلی خود اشاره می‌کند که سال 2021 انجام شده است. در این تحقیقات، پیش‌بینی شده که غول تجارت الکترونیک در آینده با نوعی بحران کاری مواجه خواهد شد که برخی مناطق، سریع‌تر از آن آسیب می‌بینند. به عنوان مثال، تخمین زده شده که آمازون تا پایان سال 2021 در فینیکس، مرکز ایالت آریزونا و تا پایان سال 2022 در منطقه اینلند امپایر کالیفرنیا نیروی کار خود را از دست خواهد داد.

آمازون

در این تحقیقات، تعداد کارگران احتمالی بر اساس عواملی مانند سطح درآمد و امکانات فعلی و برنامه‌ریزی شده آمازون محاسبه شده است.

همچنین در ادامه آن، از شرکت خواسته شده تا برای رفع این بحران، اقداماتی را در آینده انجام دهد مانند افزایش دستمزدها برای حفظ نیروی کار فعلی و همچنین استخدام نیروهای جدید. همچنین از شرکت خواسته شده تا سیستم اتوماسیون انبارهای خود را افزایش دهد.

در بخشی از این گزارش آمده است:

«اگر تجارت خود را به شیوه معمول پیش ببریم، آمازون تا سال 2024 نیروی کار فعلی خود در ایالات متحده را از دست خواهد داد.»

آمازون: این آمار دقیق نیستند

آمازون

با این وجود، سخنگوی آمازون به وب‌سایت انگجت توضیح می‌دهد که سند فاش شده ارزیابی دقیقی از وضعیت این شرکت را بیان نمی‌کند:

«اسناد پیش نویس بسیار زیادی در مورد موضوعات مختلف شرکت نوشته شده که در سناریوهای مختلف ممکن است استفاده شود، اما در تصمیم‌گیری نهایی تاثیری ندارند. این یکی از آن اسناد است که وضعیت واقعی را نشان نمی‌دهد و ما همچنان به استخدام نیروهای جدید در فینیکس، اینلند امپایر و سراسر کشور ادامه می‌دهیم.»

علاوه بر این موضوع، آمازون باید با خرده‌فروشی‌های بزرگی مانند والمارت و تارگت رقابت کند؛ شرکت‌هایی که دستمزدهای رقابتی بهتری برای افرادی ارائه می‌کنند که تجربه کار در انبار را داشته باشند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی