ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

بی ام و M2
خودرو

ب ام و M2 با موتور و گیربکس M4 راهی بازار می شود: شوالیه‌ای از باواریا

شمارش معکوس برای معرفی رسمی بی ام وM2‌ مدل 2023 آغاز شده است. این خودرو در رویه‌ای معکوس برخلاف آب شنا می‌کند و همچنان سنگر پیشرانه‌های درون‌سوز را نگه داشته است! بی ام و M2‌ ...

پویا بهرامی
نوشته شده توسط پویا بهرامی | ۳۰ خرداد ۱۴۰۱ | ۱۷:۱۵

شمارش معکوس برای معرفی رسمی بی ام وM2‌ مدل 2023 آغاز شده است. این خودرو در رویه‌ای معکوس برخلاف آب شنا می‌کند و همچنان سنگر پیشرانه‌های درون‌سوز را نگه داشته است! بی ام و M2‌ یکی از آخرین خودروهای قدرتمندی خواهد بود که تنها با پیشرانه درون‌سوز و بدون هیچ‌گونه افزودنی الکتریکی به بازار عرضه می‌شوند.

بنابر اخبار شنیده شده از خودروساز باواریایی، بی ام وM2‌ در ماه اکتبر سال جاری میلادی رونمایی خواهد شد و از آوریل 2023 در دسترس خریداران قرار خواهد گرفت. خودروساز آلمانی قصد دارد کوچکترین عضو خانواده M‌ را با سیستم انتقال قدرت دیفرانسیل عقب عرضه کند و برای جعبه دنده آن نیز از گیربکس شش سرعته دستی یا اتوماتیک هشت سرعته استپ ترونیک M‌ استفاده خواهد شد.

BMW M2

بی ام وM2‌ مدل 2023 با کد اتاق S58 شناسایی خواهد شد. برای پیشرانه این خودرو نیز از موتور بی ام و M4‌ استفاده خواهد شد. بی ام و به طور رسمی در مورد موتور M2‌ جدید صحبت نکرده است. با این حال انتظار می‌رود که پیشرانه سه لیتری شش سیلندر خطی توربو دوقلو با قدرتی در حدود 450 اسب‌بخار برای بی ام وM2‌ جدید در نظر گرفته شده باشد.

ارث‌بری مضاعف بی ام و M2‌ از M4

بی ام و در بیانیه خود اشاره کرده است که عملکرد فنی M2‌ جدید برابر با بی ام و M2 CS خواهد بود. علاوه بر پیشرانه، ترمزهای این خودرو نیز از بی ام و M4 به M2‌ آمده‌اند. همچنین سقف خودرو برای کاهش وزن تمام شده، از جنس فیبرکربن ساخته شده است. همچنین در صورت پرداخت هزینه بیشتر، امکان سفارش صندلی‌های فیبرکربنی برای ردیف جلو وجود دارد.

بی ام و M2

بی ام وM2‌ جدید از جدیدترین سامانه iDrive 8 بهره می‌برد و نمای داخلی آن نیز شبیه به مدل‌های فعلی این شرکت طراحی شده است. در واقع M2‌ نسخه ارتقا یافته از بی ام و M240i محسوب می‌شود که با وجود گلگیرهای پف کرده و تایرهای پهن، ظاهر اسپرت‌تری را به نمایش می‌گذارد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی