ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

انتشار تصویر جدید از شیائومی 12 اولترا
تکنولوژی

انتشار تصویر زنده جدید از شیائومی 12 اولترا که طراحی متفاوت دوربین را تایید می‌کند

به تازگی تصویر زنده‌ای از شیائومی 12 اولترا منتشر شده‌ که پنل پشتی آن را به همراه یک ماژول بزرگ دوربین به نمایش می‌گذارد. این تصویر که توسط اکانت توییتری Shadow_Leak منتشر شده‌ به خوبی ...

آرش تهرانی
نوشته شده توسط آرش تهرانی | ۳۰ خرداد ۱۴۰۱ | ۲۳:۱۵

به تازگی تصویر زنده‌ای از شیائومی 12 اولترا منتشر شده‌ که پنل پشتی آن را به همراه یک ماژول بزرگ دوربین به نمایش می‌گذارد.

این تصویر که توسط اکانت توییتری Shadow_Leak منتشر شده‌ به خوبی نشان می‌دهد گوشی 12 اولترا تاکید ویژه‌ای روی بخش دوربین دارد که این امر اطلاعات و مشخصات غیر رسمی پیشین را تا حدودی تایید می‌کند.

گفتنی است شیائومی از مدت‌ها پیش قول عرضه گوشی هوشمند طی همکاری با لایکا را داده بود و از قرار معلوم همکاری این دو شرکت در مسیر درستی قرار دارند زیرا وجود برند این دوربین‌ساز آلمانی روی ماژول دوربین 12 اولترا به خوبی قابل مشاهده است.

بنابر گمانه‌زنی‌های فعلی، انتظار می‌رود دوربین اصلی این مدل 50 مگاپیکسلی و دارای OIS باشد، در کنار آن یک دوربین 48 مگاپیکسلی تله‌فوتو و یک دوربین فوق عریض 48 مگاپیکسلی نیز وجود خواهند داشت.

انتشار تصویر جدید از شیائومی 12 اولترا

مشخصات احتمالی شیائومی 12 اولترا

گوشی هوشمند جدید و مورد انتظار شیائومی علاوه بر موارد ذکر شده احتمالا به یکی از قدرتمندترین تراشه‌های موجود یعنی اسنپدراگون 8 پلاس نسل 1 مجهز خواهد بود.

گفته شده که این مدل از نمایشگر 6.73 اینچی بهره‌مند خواهد بود و توان آن نیز از طریق یک باتری 5000 میلی‌آمپر ساعتی با شارژ سریع 120 واتی تامین خواهد شد.

البته این مشخصات در اظهارت دیگر منبع معتبر دنیای فناوری یعنی Yogesh Brar کمی متفاوت است و به عقیده وی این مدل به جای شارژر 120 واتی یک شارژر 67 واتی خواهد داشت و شارژر بی‌سیم آن نیز 50 واتی خواهد بود، وی همچنین ظرفیت باتری را هم برابر 4800 میلی‌آمپر ساعت می‌داند.

انتشار تصویر جدید از شیائومی 12 اولترا

همچنین از قرار معلوم در این گوشی خبری از دوربین 200 مگاپیکسلی نخواهد بود و مجموعه حسگرهای دوربین نیز (حداقل در زمینه مگاپیکسل) با شیائومی 11 اولترا یکسان باقی خواهند ماند.

در پایان لازم به ذکر است که تقریبا تمامی منابع شناخته شده یا غیر معتبر دنیای فناوری اتفاق نظر دارند عرضه این مدل به همراه 2 مدل دیگر 12S و 12S پرو طی ماه ژوئیه (تیر) بسیار محتمل است.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی