ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تبلیغات پوکو در آستانه عرضه دو مدل جدید
تکنولوژی

پوکو رسما برخی مشخصات گوشی‌های X4 GT و F4 5G را اعلام کرد

این روزها پوکو در حال آماده شدن برای عرضه جهانی چند مدل جدید است، این کمپانی اخیرا اعلام کرده در تاریخ دوم تیر میزبان رویدادی جهت معرفی پوکو X4 GT و F4 خواهد بود و ...

آرش تهرانی
نوشته شده توسط آرش تهرانی | ۳۰ خرداد ۱۴۰۱ | ۱۹:۱۵

این روزها پوکو در حال آماده شدن برای عرضه جهانی چند مدل جدید است، این کمپانی اخیرا اعلام کرده در تاریخ دوم تیر میزبان رویدادی جهت معرفی پوکو X4 GT و F4 خواهد بود و در همین راستا طی یک رشته توییت به تبلیغ برخی از مشخصات این مدل‌ها پرداخته است.

مشخصات پوکو X4 GT و F4 5G

با استناد به این توییت‌ها، گوشی پوکو X4 GT از تراشه دیمنستی 8100 مدیاتک بهره‌مند خواهد برد و مدل F4 نیز از تراشه اسنپدراگون 870 کوالکام برخوردار خواهد بود. پوکو همچنین تایید کرده هر دو مدل از شارژ سریع 67 واتی نیز پشتیبانی می‌کنند.

با این وجود، تبلیغات پوکو به اینجا ختم نمی‌شود و ظاهرا مدل X4 GT دارای نمایشگر LCD با نرخ تازه‌سازی 144 هرتز است و مدل F4 نیز دارای نمایشگر امولد 120 هرتزی است.

گفتنی است مشخصات ذکر شده با گمانه‌زنی‌های پیشین مبنی بر اینکه پوکو X4 GT در واقع ردمی نوت 11T پرو با برندی جدید است، همخوانی دارد. بنابراین انتظار می‌رود این مدل دارای پنل IPS با ابعاد 6.6 اینچی و همچنین با وضوح تصویر +FHD باشد.

همچنین از آنجایی که دو مدل مذکور در عمل یکسان هستند، احتمالاتی نظیر وجود دوربین سلفی 16 مگاپیکسلی، دوربین سه‌گانه 64 مگاپیکسلی، رم 8 گیگابایتی LPDDR5 و همینطور فضای ذخیره‌سازی 512 گیگابایتی UFS 3.1 بیش از پیش تقویت شده‌اند.

تبلیغات پوکو در آستانه عرضه دو مدل جدید

این مدل همچنین احتمالا کنار باتری 5080 میلی‌آمپری از شارژ سریع 67 واتی نیز پشتیبانی خواهد کرد، نسخه MIUI 13 شخصی‌سازی شده آن نیز بر پایه اندروید 12 خواهد بود و مانند ردمی K50i روانه بازار هند خواهد شد.

البته این موارد تا حدی برای مدل پوکو F4 هم تکرار شده چرا که این مدل نیز ظاهرا نسخه تغییر نام یافته ردمی K40S است. مدلی که شیائومی ابتدای سال جاری میلادی آن را در کنار باقی مدل‌های سری K50 معرفی کرده بود.

تبلیغات در آستانه عرضه دو مدل جدید

بر همین مبنا پوکو F4 نیز می‌تواند دارای یک نمایشگر 6.67 اینچی E4 امولد با نرخ تازه‌سازی 120 هرتزی و پشتیبانی از شارژ سریع 67 واتی باشد. همچنین استفاده از تراشه اسنپدراگون 870 نیز با اخبار غیر رسمی پیشین این گوشی هماهنگی دارد.

اگر F4 واقعا همان مدل ردمی K40S باشد، احتمالا با رم 12 گیگابایتی، فضای ذخیره‌سازی 256 گیگابایتی UFS 3.1، باتری 4500 میلی‌آمپری و دوربین سه‌گانه 48 مگاپیکسلی روانه بازار خواهد شد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی