ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

مانیتور
تکنولوژی

مانیتور 4K سامسونگ ViewFinity S8 برای تولیدکنندگان محتوا معرفی شد

سامسونگ از مانیتوv پیشرفته جدید خود با نام ViewFinity S8 رونمایی کرد که به طور خاص برای سازندگان محتوا و کاربران حرفه‌ای طراحی شده است. مانیتور ViewFinity S8 در اندازه‌های 27 اینچی و 32 اینچی ...

جواد تاجی
نوشته شده توسط جواد تاجی | ۳۰ خرداد ۱۴۰۱ | ۱۷:۰۰

سامسونگ از مانیتوv پیشرفته جدید خود با نام ViewFinity S8 رونمایی کرد که به طور خاص برای سازندگان محتوا و کاربران حرفه‌ای طراحی شده است. مانیتور ViewFinity S8 در اندازه‌های 27 اینچی و 32 اینچی وارد بازار شده و دقت رنگ فوق‌العاده و وضوح 4K را به کاربران ارائه می‌کند.

معاون اجرایی بخش نمایشگرهای بصری سامسونگ درباره این مانیتور توضیح می‌دهد:

«ViewFinity خلاصه‌ای از هدف ما برای ارائه دقیق‌ترین و کاربردی‌ترین نمایشگرها به کسب‌و‌کارهایی است که به دقت و ثبات در طول کار خود نیاز دارند. با افتخار این مانیتور را به طراحان، هنرمندان و متخصصانی ارائه می‌کنیم که از فناوری ما برای خلق ایده‌ها و تجربیات جدید استفاده می‌کنند تا به پتانسیل اصلی خود دست پیدا کنند.»

مشخصات و قیمت مانیتور ViewFinity S8 سامسونگ

مانیتور

غول فناوری کره‌ای در هر دو اندازه مانیتور خود از پنل IPS LCD با وضوح 4K استفاده کرده. هر دو مدل دارای نسبت کنتراست 1000:1 و زمان پاسخگویی 5 میلی‌ثانیه هستند. آن‌ها همچنین تا 98 درصد طیف رنگی DCI-P3 را پوشش می‌دهند و امکان نمایش 1.07 میلیارد رنگ را دارند.

با این حال، به جز اندازه، تغییر قابل توجه دیگر آن‌ها به استانداردها مربوط می‌شود که نسخه 27 اینچی دارای گواهی DisplayHDR 400 و نسخه 32 اینچی دارای گواهی DisplayHDR 600 است.

از نظر اتصالات هر دو مدل دارای یک پورت HDMI 2.0، یک DisplayPort، یک پورت اترنت، یک پورت USB Type-C و یک هاب USB 3.0 با سه پورت هستند. درگاه USB Type-C روی تلویزیون‌ها همچنین امکان شارژ لپ‌تاپ، تبلت یا گوشی‌های متصل با قدرت 90 وات را دارد.

نکته دیگری که باید به آن اشاره کرد، پایه‌هایی با قابلیت تنظیم ارتفاع هستند که در صورت نیاز می‌توان آن‌ها را کج کرد یا به اطراف چرخاند. همچنین با پایه VESA 100×100 می‌توانید مانیتور را به دیوار متصل کنید.

سامسونگ همچنین ادعا می‌کند که برای ساخت برخی از قطعات ViewFinity S8 از مواد بازیافتی پلاستیک‌های موجود در اقیانوس استفاده کرده است.

مانیتور ViewFinity S8 سامسونگ هم اکنون وارد بازار کره جنوبی شده و قیمت نسخه 27 اینچی آن حدود 558 دلار و نسخه 32 اینچی حدود 635 دلار است. هنوز مشخص نشده که این مانیتور چه زمانی وارد سایر نقاط جهان خواهد شد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی