ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

محصولات داچیا
خودرو

داچیا به روز می شود؛ نشانی تازه برای تصرف بازار خودروهای اقتصادی جهان

جدیدترین لوگو داچیا که آن را اوایل ژانویه ۲۰۲۱ روی کانسپت بیگستر دیده بودیم داچیا لینک نام دارد. حالا این برند رومانیایی از نشان ساده و جدیدش که ترکیبی از دو حرف D و C ...

پویا بهرامی
نوشته شده توسط پویا بهرامی | ۳۱ خرداد ۱۴۰۱ | ۰۸:۳۰

جدیدترین لوگو داچیا که آن را اوایل ژانویه ۲۰۲۱ روی کانسپت بیگستر دیده بودیم داچیا لینک نام دارد. حالا این برند رومانیایی از نشان ساده و جدیدش که ترکیبی از دو حرف D و C است رونمایی کرده است. استفاده از جدیدترین لوگو داچیا از همان زمان در سربرگ‌ها و مکاتبات این شرکت شروع شده بود، و نمایندگی‌ها از اوایل سال 2022 استفاده از آن را آغاز کرده بودند.

حالا این نشان روی تمام محصولات جدید این شرکت نصب شده است. از ۱۶ ژوئن، مشتریان می‌توانند مدل موردنظر خودشان را با نشان جدید و جلوپنجره از نو طراحی شده سفارش دهند. در نمای عقب شاهد نشان DC نیستیم و مانند اغلب خودروسازان نام کامل شرکت در پشت محصولات داچیا دیده می‌شود.

داچیا داستر
داچیا داستر با لوگو جدید

داچیا علاوه بر جایگزین کردن لوگوی قدیمی، تنوع رنگی محصولاتش را نیز افزایش داده که حالا شامل خاکی گلسنگی هم می‌شود. باربندها، قاب آینه‌های بغل و اسکید پلیت‌های جلو و عقب در مدل‌های ساندرو استپ‌وی و داستر به رنگ خاکستری درآمده‌اند. در مرکز چرخ‌ها جدیدترین لوگو داچیا و در وسط فرمان نام کامل داچیا دیده می‌شود.

نمایش رسمی لوگو داچیا، اکتبر 2022

اولین خودروها با لوگوی جدید در پایان سال 2022 به مشتریان تحویل داده خواهند شد. سرعت اکثر مدل‌های این شرکت کمتر از ۱۸۰ کیلومتر بر ساعت است، اما داچیا اولین برند از گروه رنو خواهد بود که از سال ۲۰۲۳ سرعت خودروهایش را به این مقدار محدود می‌کند. تولید محصول جدید این شرکت یعنی بیگستر که یک شاسی بلند بزرگ‌تر از داچیا داستر است به زودی آغاز می‌شود.

داچیا لوگان
داچیا لوگان (همان ال نود خودمان!)

در همین حین، داچیا لوگوی جدیدش را در ماه اکتبر در نمایشگاه خودرو پاریس ۲۰۲۲ برای اولین بار به طور عمومی نمایش خواهد داد. داچیا مشخص نکرده است که کدام مدل‌ها در فرانسه عرضه خواهند شد، با این حال جدیدترین لوگو داچیا روی تمام محصولات این شرکت یعنی اسپرینگ، ساندرو، ساندرو استپ‌وی، لوگان، داستر و جاگر نصب شده است.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی