ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

نگاه نزدیک به گلکسی S22 اولترا و گلکسی S22 پلاس
تکنولوژی

سامسونگ بالاخره در گلکسی S23 طلسم دوربین سلفی 10 مگاپیکسلی را می‌شکند

سامسونگ طی چند سال اخیر هرگونه ارتقایی که در زمینه دوربین داشته، تنها برای مدل‌های اولترا بوده و گوشی‌های استاندارد و پلاس سری گلکسی S از این ارتقاها محروم ماندند. شاید تعجب کنید ولی از ...

آرش تهرانی
نوشته شده توسط آرش تهرانی | ۳۱ خرداد ۱۴۰۱ | ۲۱:۳۰

سامسونگ طی چند سال اخیر هرگونه ارتقایی که در زمینه دوربین داشته، تنها برای مدل‌های اولترا بوده و گوشی‌های استاندارد و پلاس سری گلکسی S از این ارتقاها محروم ماندند. شاید تعجب کنید ولی از سال 2019 تا به امروز، رزولوشن دوربین سلفی این دو مدل تغییر نکرده ولی شاید با S23 این سنت شکسته شود.

به گزارش گلکسی کلاب، سامسونگ در نظر دارد در مدل‌های S23 و S23 پلاس از یک دوربین 12 مگاپیکسلی استفاده کند.

گفتنی است این شرکت از سال 2019 به استفاده از دوربین سلفی 10 مگاپیکسلی در مدل‌های پایه و پلاس بسنده کرده اما حالا با استناد به این گزارش، سامسونگ پس از سه سال قصد دارد با عرضه گلکسی S23 طی سال آتی دستی به سر و روی وضوح این دوربین سلفی بکشد.

سامسونگ سال 2019 با عرضه سری گلکسی S10 دوربین 8 مگاپیکسلی گلکسی S9 را با دوربینی 10 مگاپیکسلی جایگزین کرد، این رویه تا جایی ادامه پیدا کرد که حتی پرچمداران کنونی سامسونگ یعنی گلکسی S22 و S22 پلاس نیز همچنان از همین دوربین 10 مگاپیکسلی برخوردارند.

احتمال ارتقای دوربین جلو در گلکسی S23 سامسونگ

ارتقای دوربین گلکسی S23 سامسونگ

البته لازم به ذکر است که اخبار و گمانه‌زنی‌های مرتبط با ارتقای دوربین جلوی سامسونگ از زمان عرضه گلکسی S21 در حال دست به دست شدن هستند، اما تا به حال تغییری از سوی این شرکت اعمال نشده است.

از سوی دیگر اطلاعات موجود مشخص نمی‌کنند ارتقای برنامه‌ریزی شده مذکور شامل گلکسی S23 اولترا هم می‌شود یا خیر، اگر جواب این سوال منفی باشد و دوربین سلفی مدل اولترای این سری بدون تغییر باقی بماند، احتمالا دوربین 40 مگاپیکسلی گلکسی S22 اولترا را مورد استفاده قرار خواهد داد.

البته به وضوح مشخص است که اکثر کاربران پس از گذشت چند سال چشم انتظار ارتقای دوربین سلفی در مدل‌های S23 و S23 پلاس هستند اما از آنجایی که نزدیک‌ترین زمان عرضه احتمالی برای این سری اوایل سال آتی میلادی عنوان شده، باید همچنان صبر کنیم و ببینیم سامسونگ چه برنامه‌ای برای دوربین سلفی آن‌ها در سر دارد.  

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی