ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

مصاحبه تیم کوک در خصوص فناوری AR اپل
تکنولوژی

اشاره غیرمستقیم تیم کوک به هدست اپل: منتظر باشید تا دستاوردمان در واقعیت افزوده را ببینید

تیم کوک، مدیر عامل اپل اخیرا با ابراز دوباره هیجان خود در خصوص فناوری واقعیت افزوده (AR) روی این مورد تاکید ویژه‌ای داشت که این کمپانی سخت مشغول کار است تا محصولاتی را عرضه کند ...

آرش تهرانی
نوشته شده توسط آرش تهرانی | ۱ تیر ۱۴۰۱ | ۱۸:۳۰

تیم کوک، مدیر عامل اپل اخیرا با ابراز دوباره هیجان خود در خصوص فناوری واقعیت افزوده (AR) روی این مورد تاکید ویژه‌ای داشت که این کمپانی سخت مشغول کار است تا محصولاتی را عرضه کند که بشریت در آن نقش کانونی دارد.

البته هیجان تیم کوک در این رابطه جای تعجب چندانی ندارد زیرا هر از گاهی پیش می‌آید که مدیر عامل اپل در خصوص AR و قابلیت‌های آن هیجان‌زده شود و البته هیچ‌گونه اطلاعاتی هم درباره برنامه‌های اپل برای AR بروز ندهد.

با این حال وی به تازگی طی مصاحبه کوتاهی با China Daily USA درباره آینده این فناوری صحبت کرد و به شکل واضح از چالش‌هایی که در این زمینه پیش پای اپل قرار دارد، سخن گفت.

اظهارات تیم کوک در خصوص فناوری AR اپل

وی در مصاحبه خود همچنین عنوان کرد در حال حاضر بیش از 14,000 اپلیکیشن ARKit در اپ استور موجود هستند تا برای میلیون‌ها نفر در سراسر جهان تجربه‌ای در زمینه فناوری واقعیت افزوده فراهم کنند، با این وجود او معتقد است که اپل هنوز در ابتدای راه چگونگی شکوفایی این فناوری قرار دارد.

مصاحبه تیم کوک در خصوص فناوری AR اپل

اینکه اپل مشغول کار روی فناوری واقعیت افزوده/مجازی است، دیگر بر کسی پوشیده نیست و مدت‌هاست که با وجود اطلاعات ناکافی از حالت محرمانگی خارج شده است.

در همین راستا «مینگ چی کو»، تحلیلگر شناخته‌ شده محصولات اپل اعلام کرده محصول مذکور ممکن است در ژانویه سال آینده معرفی شود، با این حال گمانه‌زنی‌ها موارد بیشتری مانند تراشه قدرتمند، نمایشگر‌های با کیفیت، رهگیری چشم و برچسب قیمتی کمرشکن 3000 دلاری را هم شامل می‌شوند.

به هر روی تیم کوک در پایان مصاحبه خود علاوه بر اشاره مجدد به هیجان خود در این زمینه، از کاربران خواست در جریان اخبار قرار گیرند تا ببینند اپل چه محصولی را به آنها ارائه خواهد داد.   

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی