ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

هیئت مدیره انجمن صنفی
فناوری ایران

اعضای هیئت‌مدیره انجمن صنفی کسب‌وکارهای اینترنتی انتخاب شدند

مجمع عادی انجمن صنفی کسب‌وکارهای اینترنتی برگزار و اعضای جدید هیئت مدیره و بازرس این انجمن برای مدت سه سال انتخاب شدند. به گزارش دیجیاتو و به نقل از روابط عمومی انجمن صنفی کسب‌و‌کارهای اینترنتی، ...

مجتبی آستانه
نوشته شده توسط مجتبی آستانه | ۲ تیر ۱۴۰۱ | ۲۰:۴۵

مجمع عادی انجمن صنفی کسب‌وکارهای اینترنتی برگزار و اعضای جدید هیئت مدیره و بازرس این انجمن برای مدت سه سال انتخاب شدند.

به گزارش دیجیاتو و به نقل از روابط عمومی انجمن صنفی کسب‌و‌کارهای اینترنتی، نوبت سوم مجمع عادی انجمن صنفی کسب و کارهای اینترنتی (فروشگاه‌های اینترنتی شهر تهران) با حضور 110 نفر از اعضا و نماینده وزارت کار و امور اجتماعی برگزار شد و طی آن اعضای جدید هیئت مدیره و بازرس برای مدت سه سال انتخاب شدند.

تشریفات قانونی تشکیل هیئت برگزاری با هدایت نماینده وزارت کار برگزار شد. 20 نفر از اعضا، کاندیدای حضور در هیئت مدیره و دو نفر کاندیدای بازرس انجمن بودند که پس از معرفی و انجام رای‌گیری هیئت مدیره جدید انجمن انتخاب شدند.

«زینب دالوند» با 76 رای، «رضا شیرازی» با 60 رای، «عادل طالبی» با 60 رای، «محمدرضا رحمانی زنجانی» با 56 رای، «شیما شریفی» با 55 رای، «مجید خاکپور مقدم» با 53 رای و «نوید معافیان» با 44 رای به عنوان اعضای اصلی هیئت مدیره انجمن صنفی کسب‌وکارهای اینترنتی انتخاب شدند.

«امیرحسین اسماعیلی» و «وحید خسروی» به ترتیب با 43 و 42 رای نیز اعضای علی‌البدل هیئت مدیره شدند. «حبیب جهان‌بان» نیز با 51 رای تا سه سال عهده‌دار سمت بازرس انجمن صنفی شد و «حجت فرید» دیگر کاندیدای این سمت، با 32 رای به عنوان بازرس علی‌البدل خواهد بود.

شایان ذکر است سمت‌های اعضای جدید هیئت مدیره در اولین جلسه هیئت مدیره که طی ماه جاری برگزار خواهد شد انتخاب و به اطلاع عموم خواهد رسید.

گفتنی است در ابتدای مجمع، اعتدال‌مهر رئیس هیئت مدیره پیشین نکاتی را درباره اهمیت انتخابات با اعضا مطرح کرد. در ادامه دبیر انجمن نیز گزارش فعالیت‌های انجمن را به استحضار اعضا رساند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی