ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

هدست واقعیت ترکیبی اپل
تکنولوژی

مینگ-چی کو: هدست واقعیت ترکیبی اپل احتمالا ژانویه 2023 از راه می‌رسد

اپل چندین پروژه آینده‌نگرانه و جذاب در دست توسعه دارد که یکی از آن‌ها، هدست واقعیت ترکیبی این کمپانی است. شایعات ضد و نقیض مختلفی در مورد تاریخ معرفی و عرضه این محصول وجود دارد. ...

نیما جلالی
نوشته شده توسط نیما جلالی | ۳ تیر ۱۴۰۱ | ۱۸:۰۰

اپل چندین پروژه آینده‌نگرانه و جذاب در دست توسعه دارد که یکی از آن‌ها، هدست واقعیت ترکیبی این کمپانی است. شایعات ضد و نقیض مختلفی در مورد تاریخ معرفی و عرضه این محصول وجود دارد. اخیرا یکی از افشاگران شناخته‌شده اپل یعنی مینگ-چی کو، پیرامون این موضوع گفته که کوپرتینویی‌ها این محصول را طی سال 2023 عرضه می‌کنند.

پیش از این گزارشات مختلفی منتشر شده بودند که در آن‌ها به تاریخ معرفی هدست واقعیت ترکیبی کوپرتینویی‌ها اشاره شده بود. به عنوان مثال در یکی از آن‌ها، سال 2022 برای رویداد عرضه این محصول پیش‌بینی شده بود. با این حال ظاهرا باید تا سال آینده میلادی منتظر این هدست بمانیم.

هنوز تا معرفی و عرضه هدست اپل زمان نسبتا زیادی باقی مانده است

هدست واقعیت ترکیبی اپل

بر اساس گزارشات جدید، «مینگ-چی کو» در جدیدترین اظهاراتش به تاریخ دقیق عرضه هدست واقعیت ترکیبی کوپرتینویی‌ها اشاره کرده است. او در ادامه گفت که این هدست طی اولین ماه سال 2023 به بازار عرضه می‌شود و تأثیر زیادی روی روند پیشرفت حوزه هدست‌های واقعیت ترکیبی می‌گذارد. در واقع به اعتقاد مینگ-چی کو، هدست واقعیت ترکیبی اپل محصولی انقلابی محسوب خواهد شد.

به نظر می‌رسد که این هدست Apple، پیچیده‌ترین محصولی باشد که کوپرتینویی‌ها تاکنون ساخته‌اند. بنابراین بی‌دلیل نیست اگر اپل بخواهد روی زنجیره تأمین‌ قطعات این محصول وسواس به خرج دهد و با تعداد زیادی از تأمین‌کنندگان همکاری کند. کو در ادامه صحبت‌هایش گفت:

«بعد از عرضه هدست واقعیت ترکیبی اپل، فکر می‌کنم رقبای جهانی این برند برای تقلید از محصول این شرکت با هم رقابت خواهند کرد و حوزه سخت‌افزار هدست‌ها به مرحله دیگری می‌رسد.»

در نتیجه می‌توان گفت که شاید این هدست اپل بتواند یک تجربه متفاوت را در بخش هدست‌های واقعیت افزوده و واقعیت مجازی به کاربران ارائه دهد. بر اساس انتظارات، احتمالا این محصول مجهز به یک جفت نمایشگر OLED با رزولوشن 4K، پانزده عدد ماژول دوربین مختلف و یک تراشه پر قدرت از سری اپل A با قدرتی مشابه به Apple M1 خواهد شد. قیمت احتمالی هدست واقعیت ترکیبی اپل به 3000 دلار می‌رسد.

انتظارات شما از هدست اپل چیست؟

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی