ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

خودرو برقی
خودرو

سقوط خودرو برقی چینی از طبقه سوم باعث مرگ دو نفر شد [تماشا کنید]

نیو (NIO)، شرکت چینی سازنده خودرو برقی اعلام کرد که بر اثر سقوط یکی از خودروهای برقی این شرکت از طبقه سوم دفتر مرکزی در شانگهای، دو نفر کشته شده‌اند. افرادی که در این حادثه ...

جواد تاجی
نوشته شده توسط جواد تاجی | ۳ تیر ۱۴۰۱ | ۱۵:۰۰

نیو (NIO)، شرکت چینی سازنده خودرو برقی اعلام کرد که بر اثر سقوط یکی از خودروهای برقی این شرکت از طبقه سوم دفتر مرکزی در شانگهای، دو نفر کشته شده‌اند.

افرادی که در این حادثه جان خود را از دست داده‌اند شامل یکی از کارکنان و یک نفر از شرکت‌های شریک می‌شوند که در داخل خودرو بوده‌اند و به دلیل سقوط از ساختمان جان باخته‌اند. نیو اعلام کرد که بلافاصله با همکاری مقامات دولتی تحقیقات خود در مورد این حادثه را آغاز کرده است.

طبقه سومی که خودرو از آن سقوط کرده، به عنوان یک نمایشگاه، مرکز آزمایش یا یک پارکینگ توصیف شده است.

آیا مشکل خودرو برقی باعث سقوط شده؟

در بیانیه رسمی این شرکت آمده:

«شرکت ما با اداره امنیت عمومی همکاری می‌کند تا تحقیقات خود در مورد علت حادثه را آغاز کند. بر اساس تجزیه و تحلیل وضعیت، می‌توانیم تایید کنیم که این یک تصادف بوده است (و از خودرو ناشی نشده).

ما از این حادثه بسیار ناراحت هستیم و می‌خواهیم حس عمیق تسلیت خود را به همکار و کارمند شریک خود ابراز کنیم. تیمی برای کمک به خانواده آن‌ها تشکیل شده است.»

خودرو برقی

بیانیه اولیه Nio در شبکه اجتماعی چینی ویبو در عرض نیم ساعت بیش از 1000 نفر را به خود جلب کرد، اما پس از آن حذف شد. ظاهرا آخرین جمله این بیانیه (از خودرو ناشی نشده) باعث خشم بسیاری از کاربران شبکه‌های اجتماعی شده است.

نیو پیشتاز اصلی صنعت خودروهای برقی داخلی چین محسوب می‌شود و به دلیل کاهش نگرانی‌های مشتریان در مورد شارژ مکرر خودروها، روی باتری‌های قابل تعویض سرمایه‌گذاری زیادی کرده است. همچنین این شرکت، رقیب اصلی کمپانی خودروسازی متعلق به ایلان ماسک، یعنی تسلا، محسوب می‌شود که یک کارخانه تولیدی بزرگ در شانگهای دارد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی