ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

فناوری ایران

سرویس شارژ اضطراری ایرانسل را بیشتر بشناسید: ارائه خدمت به کاربران در مواقع ضروری

دریافت شارژ اضطراری ایرانسل به چند روش ممکن است که در ادامه با آنها آشنا می‌شویم.

تحریریه دیجیاتو
نوشته شده توسط تحریریه دیجیاتو | ۴ تیر ۱۴۰۱ | ۱۹:۴۵

سرویس اضطراری ایرانسل یکی از ده‌ها خدماتی است که این اپراتور به مشترکین خود ارائه می‌کند و این امکان را در اختیار کاربران سیم‌کارت‌های اعتباری خود قرار داده تا بتوانند در مواقع اضطراری از شارژ و اینترنت بهره‌مند شوند. اگر به دنبال این هستید که چگونه شارژ اضطراری ایرانسل بگیریم، با ما همراه باشید.

خدمت شارژ اضطراری ایرانسل، برای آن دسته از مشترکان اعتباری اولین اپراتور دیجیتال کشور که اعتبار حسابشان به پایان رسیده و به هر دلیل نمی‌توانند شارژ تهیه کنند، ارائه شده است.

اما مشترکان اعتباری ایرانسل برای استفاده از این سرویس بایستی دو پیش شرط تعیین شده را داشته باشند. اول اینکه از عضویت آن‌ها در شبکه این اپراتور سه ماه گذشته باشد و همچنین ماهانه حداقل 10هزار تومان در این شبکه تراکنش انجام داده باشند.

اگر شما این دو شرط را دارا هستید، با سه روش می‌توانید در مواقع اضطراری، شارژ و اینترنت دریافت کنید. هزینه شارژ اضطراری به‌صورت خودکار از اعتبار بعدی شما کسر خواهد شد و علاوه بر مبلغ شارژ اضطراری، به‌ازای هر 500 تومان 50 تومان کارمزد نیز محاسبه و برداشت می‌شود. اما اگر اینترنت اضطراری دریافت کنید تنها هزینه بسته به صورت خودکار در شارژ بعدی از حساب شما کسر خواهد شد.

گرفتن شارژ اضطراری ایرانسل با پیامک

به نظر ساده‌ترین راه برای دریافت شارژ اضطراری ایرانسل، ارسال پیامکی رقم مورد نیاز به ریال و تا سقف 100هزار ریال به شماره 815 است. توجه داشته باشید که اعداد پیامک بایستی انگلیسی باشند.

شارژ اضطراری ایرانسل

ارسال پیامک به این سرشماره رایگان بوده و در صورتی که واجد شرایط ذکر شده باشید، شارژ اضطراری براساس میزان تعیین شده، به اعتبار شما افزوده خواهد شد.

کد شارژ اضطراری ایرانسل

کد شارژ اضطراری ایرانسل که با نام‌های متفاوتی همچون رمز شارژ اضطراری ایرانسل یا کد اضطراری ایرانسل نیز شناخته می‌شود راه دیگری برای دریافت اعتبار در شرایط خاص است.

مشترکین ایرانسل می‌توانند با شماره‌گیری کد اضطراری ایرانسل #815* نیز از خدمات این سرویس بهره‌مند شوند. پس از شماره‌گیری این کد، منوی سرویس اضطراری برای شما نمایش داده می‌شود. با وارد کردن عدد یک در منوی اصلی، شارژ اضطراری به میزان 500 تومان دریافت خواهید کرد.

کد اضطراری ایرانسل

با درج عدد 00 می‌توانید به صفحات بعدی منو رفته یا با واردکردن عدد 5 از وضعیت و میزان بدهی خود در سرویس اضطراری اطلاع یابید. با وارد کردن عدد 6 در منوی اصلی نیز می‌توانید با این سرویس بیشتر آشنا شوید.

اگر هم به اینترنت اضطراری نیاز دارید، شماره‌گیری کد #815* جهت دریافت اینترنت یک روزه، عدد 2، اینترنت هفت روزه عدد 3 و اینترنت سی روزه عدد 4 را وارد کنید.

اینترنت اضطراری ایرانسل
از چپ به راست، بسته اینترنت اضطراری یک، هفت و سی روزه

بسته به مدت اینترنت مورد نیاز شما، حجم‌هایی که می‌توانید خریداری کنید به شما نمایش داده شده و با وارد کردن عدد مربوطه، اینترنت اضطراری برایتان فعال خواهد شد.

چگونه شارژ اضطراری ایرانسل با کمک ایرانسل من بگیریم؟

آخرین راه برای دریافت شارژ و اینترنت اضطراری ایرانسل، استفاده از ایرانسل من است. با استفاده از اپلیکیشن یا نسخه وب ایرانسل من، می‌توانید از سرویس اضطراری این اپراتور استفاده کنید.

گرفتن شارژ اضطراری ایرانسل

با ورود به این اپ، کافی است از صفحه اول گزینه «خدمات اضطراری» را انتخاب کنید. سپس در صفحه جدید بسته به نیازتان «شارژ اضطراری» یا «اینترنت اضطراری» را انتخاب کنید. در صورتی که واجد شرایط گفته شده باشید، می‌توانید بسته به اعتبار انتخابی‌تان، نسبت به خرید شارژ ایرانسل برای دیگران یا خودتان اقدام کنید.

در اپلیکیشن ایرانسل من این امکان فراهم شده است تا از دوستان خود درخواست شارژ کنید. برای این کار پس از ورود به برنامه به قسمت شارژ برای دیگران مراجعه کرده و در تب مربوط به سرویس خط به خط گزینه «من را شارژ کن» را انتخاب کنید. دراین بخش با وارد کردن شماره موبایل شخص مورد نظر و مبلغ، درخواست شارژ برای آن فرد ارسال می‌شود.

جمع‌بندی

در این مطلب آموختید که چگونه شارژ اضطراری ایرانسل بگیریم و با سه روش متفاوت آشنا شدید.

بسیاری از افراد به دنبال کد شارژ اضطراری ایرانسل رایگان هستند اما بایستی تأکید کرد این سرویس رایگان نیست و از شما به ازای هر 500 تومان اعتبار اضطراری، 50 تومان کارمزد دریافت خواهد شد.

برخلاف گذشته، رمز شارژ اضطراری ایرانسل برای دریافت اعتبار در شرایط خاص دیگر نیاز نیست.

سوال های متداول کاربران درباره شارژ اضطراری ایرانسل

آیا دریافت شارژ اضطراری از طریق پیامک ممکن است؟

بله، این ساده‌ترین راه جهت دریافت شارژ اضطراری است که می‌توانید مبلغ شارژ را به ریال به سر شماره 815 پیامک کنید.

کارمزد شارژ اضطراری ایرانسل چقدر است؟

براساس اعلام این اپراتور، به ازای هر 500 تومان شارژ اضطراری بایستی 50 تومان کارمزد پرداخت کنید.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی