ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

اخبار خودرو

ارزان ترین محصول بوگاتی با بودجه کمتر از 30 میلیون تومان

خرید بوگاتی برای بسیاری از مردم دنیا یک رویاست و فقط میلیونرها امکان خرید خودروهای آن را دارند. اما این برند فوق اشرافی، اخیرا محصولی معرفی کرده که با کمی پس‌انداز می‌توان مالک آن شد! ...

سعید علیپور
نوشته شده توسط سعید علیپور | ۵ تیر ۱۴۰۱ | ۰۸:۳۰

خرید بوگاتی برای بسیاری از مردم دنیا یک رویاست و فقط میلیونرها امکان خرید خودروهای آن را دارند. اما این برند فوق اشرافی، اخیرا محصولی معرفی کرده که با کمی پس‌انداز می‌توان مالک آن شد! این محصول چیزی نیست جز یک اسکوتر برقی. اسکوتر برقی بوگاتی از طریق وبسایت کمپانی Costco به فروش می‌رسد و برای آن فقط 919.99 دلار (حدود 30 میلیون تومان) قیمت تعیین شده است. این اسکوتر در شرایط عادی 1200 دلار قیمت دارد.

اسکوتر برقی بوگاتی

 اسکوتر برقی بوگاتی در اصل توسط یک شرکت آمریکایی به نام Bytech International تولید می‌شود. فریم اصلی این اسکوتر جنسی از آلیاژ منیزیم دارد و می‌تواند تا 109 کیلوگرم وزن را تحمل کند. نکته جالب توجه اینکه وزن خود اسکوتر فقط 16 کیلوگرم است! برای حمل راحت هم، فریم آن بصورت تاشو طراحی شده است.

اسکوتر برقی بوگاتی

این اسکوتر خاص به مجموعه چراغ کامل، از جمله چراغ راهنما، مجهز شده است. چراغ عقب آن هم طوری طراحی شده که هنگام آماده به کار لوگوی بوگاتی را روی زمین منعکس می‌کند.

طبق اطلاعات درج شده در کاتالوگ، این اسکوتر برقی توانایی دستیابی به حداکثر سرعت 18.5 مایل یا 29.7 کیلومتر در ساعت را دارد.

اسکوتر برقی بوگاتی

اسکوتر برقی بوگاتی از فناوری شارژ پرسرعت پشتیبانی می‌کند. در صورت کامل بودن شارژ باتری این اسکوتر می‌تواند 20 الی 22 مایل (معادل 32 الی 40 کیلومتر) مسافت را پشت سر بگذارد. قدرت موتور به کار رفته در این اسکوتر به حداکثر 600 وات می‌رسد.

اسکوتر برقی بوگاتی

با آنکه اسکوتر برقی بوگاتی از مشخصات خوبی روی کاغذ برخوردار است، ولی برخلاف خودروهای کمپانی، جزو بهترین و پیشرفته‌ترین مدل‌ها نبوده و موارد مناسب‌تر از آن فراوان است.

در کنار این امر، از نظر قیمت هم این اسکوتر گران‌تر بوده و با بودجه مشابه می‌توان گزینه‌های بهتری را خریداری کرد. در هر حال داشتن محصولی از بوگاتی با پرداخت تنها 919.99 دلار، اتفاقی است که شاید بسیاری آن را به فال نیک بگیرند!

ناگفته نماند بوگاتی در بازار لوازم جانبی حضور نسبتا پررنگی دارد. این شرکت چندی پیش از یک میز بیلیارد لوکس و اشرافی نیز رونمایی کرد که برای آشنایی با آن می‌توانید مطلب مربوطه را مطالعه نمایید.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی