ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

مدیرعامل بایننس: قیمت بیت‌کوین تا دو سال آینده کماکان کمتر از 69 هزار دلار باقی می‌ماند

«چانگ‌پنگ ژائو»، مدیرعامل بایننس، بزرگترین صرافی ارزهای دیجیتال می‌گوید قیمت بیت کوین طی دو سال آینده دچار افزایش ناگهانی و شدید نمی‌شود و احتمالا طی این بازه زمانی با قیمتی کمتر از 69 هزار دلار ...

تینا پورشاهید
نوشته شده توسط تینا پورشاهید | ۶ تیر ۱۴۰۱ | ۱۴:۳۰

«چانگ‌پنگ ژائو»، مدیرعامل بایننس، بزرگترین صرافی ارزهای دیجیتال می‌گوید قیمت بیت کوین طی دو سال آینده دچار افزایش ناگهانی و شدید نمی‌شود و احتمالا طی این بازه زمانی با قیمتی کمتر از 69 هزار دلار معامله خواهد شد.

وی در جریان مصاحبه مطبوعاتی به نکته جالبی اشاره کرد و گفت وقتی چهار سال قبل گفته می‌شد بیت کوین در سال 2022 با قیمت 20 هزار دلار معامله می‌شود، بسیاری از سرمایه‌گذاران از شنیدن چنین تحلیلی خوشحال می‌شدند و اکنون در سال 2022 هستیم و این اتفاق رخ داده است. اما سرمایه‌گذاران از چنین وضعیتی رضایت ندارند. دلیل آن هم واضح است بیت کوین توانست با قیمت بالایی معامله شود و حالا از نقطه اوج سقوط کرده و این مطلوب سرمایه‌گذاران نیست.

بیت کوین 20 هزار دلاری و نارضایتی سرمایه‌گذاران

برای آنکه بیت کوین 20 هزار دلاری بتواند مجددا سقف قیمتی جدیدی را تجربه کند، بی‌شک مدت زمانی طول می‌کشد و به این سرعت نمی‌‌توان انتظار داشت که یک ‌دفعه بازار متحول شود. مدیرعامل بایننس در مصاحبه مطبوعاتی خود به این موضوع اشاره کرد که ممکن است چند ماه یا حتی چند سال طول بکشد تا بیت کوین بتواند به چنان قیمتی تاریخی در اوج دست پیدا کند. وی همچنین افزود هیچ‌کس نمی‌تواند آینده را به صورت دقیق پیش‌بینی کند ولی به صورت کلی نباید انتظار داشت بازار یک‌دفعه با شوک قیمتی روبرو شود. وی در بخشی‌ از مصاحبه خود اضافه کرد:

«ما تصور فکر می‌کنیم که قیمت 20 هزار دلاری بیت کوین رقم بسیار پایینی است. اما باید نیم نگاهی به سال 2018 و 2019 داشته باشیم. در آن مقطع زمانی گفته شده بود بیت کوین در سال 2022 با قیمت 20 هزار دلار معامله می‌شود. در آن زمان که چنین رقمی مطرح می‌شد کاربران خوشحال بودند زیرا در سال 2018 و 2019 بیت کوین 3000 و 6000 دلار معامله می‌شد.»

در جریان مصاحبه مطبوعاتی از مدیرعامل بایننس سوال شد که آیا نوسانات فعلی قیمت بیت کوین و بازار کریپتو را عادی می‌داند؟ وی در واسخ به این سوال توضیح داد: «اگر به پایین‌ترین قیمت بیت کوین نگاه کنیم، به نظر میٰ‌رسد نوسانات قیمت طبیعی است و نشان می‌دهد این صنعت همچنان در حال رشد است.»

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • molavy
    molavy | ۶ تیر ۱۴۰۱

    راست میگه خوب منظور قیمتش زیر یک دلار هستش، که کمتر از ۶۹ هزار دلار هست

مطالب پیشنهادی