ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

بازی Bloodline Heroes Of Lithas
تکنولوژی

معرفی بازی Bloodline: Heroes Of Lithas؛ تصاحب تاج‌و‌تخت در دنیایی افسانه‌ای

بازی Bloodline: Heroes Of Lithas یک عنوان نقش‌آفرینی مبتنی بر کارت رایگان جدید از GOAT Games (توسعه‌دهنده) است که قبلا بازی Dragon Storm Fantasy را منتشر کرده بود. به عنوان یک بازی نقش‌آفرینی، در Bloodline: ...

جواد تاجی
نوشته شده توسط جواد تاجی | ۶ تیر ۱۴۰۱ | ۲۰:۰۰

بازی Bloodline: Heroes Of Lithas یک عنوان نقش‌آفرینی مبتنی بر کارت رایگان جدید از GOAT Games (توسعه‌دهنده) است که قبلا بازی Dragon Storm Fantasy را منتشر کرده بود.

به عنوان یک بازی نقش‌آفرینی، در Bloodline: Heroes Of Lithas نیز با شخصیت‌ها و نژادهای مختلفی مواجه هستید و به عنوان یک انسان، الف یا دورف (Dwarf) می‌توانید وارد بازی شود.

در ادامه این بازی جدید موبایل را بررسی مختصری خواهیم کرد.

معرفی بازی Bloodline: Heroes Of Lithas

بازی Bloodline Heroes Of Lithas

همانطور که گفتیم، در بازی نقش‌آفرینی Bloodline: Heroes Of Lithas با قهرمانان مختلفی مواجه خواهید شد و اولین نکته‌ای که بازیکنان جدید را به خود جذب می‌کند، رویکرد ارائه شده برای قهرمان بازی است. در ابتدا پس از انتخاب نژاد موردنظر خود و شخصی‌سازی چهره قهرمان اصلی، می‌توانید برای آن اسمی انتخاب کند.

به نوعی می‌توان گفت که در بازی می‌توانید شجره‌نامه شخصیت خود را با ایجاد نسل‌های جدیدی از قهرمان، ایجاد کنید و به تاج‌و‌تخت پادشاهی خود برسید.

در ابتدا چندین ماموریت به بازیکنان داده می‌شود که در آن‌ها باید با دشمنانی از گونه‌های مختلف مبارزه کرد. با این وجود، ماموریت‌های بازی بسیار زیاد هستند و در ابتدای کار حسابی شما را سرگرم خواهند کرد.

در ادامه و با پیشرفت در این ماموریت‌ها، می‌توانید پادشاهی خود را گسترش دهید. برای گسترش و مدیریت پادشاهی خود، گزینه‌های نسبتا زیادی ارائه شده‌اند. به عنوان مثال باید در تصمیم‌گیری‌های سنا شرکت داشته باشید و مناطق خود را مطابق با نیازها مدیریت کنید. همچنین می‌توانید شیوه مدیریت خود را با دریافت مالیات پیش ببرید یا از زندانیان در سیاهچال بازجویی کنید.

همانطور که از نام بازی پیداست، داستان آن در یک دنیای فانتزی به نام لیتاس می‌گذرد که فرهنگ ها و نژادهای متنوعی در آن حضور دارند. در طول این ماجراجویی، با قبیله‌های لیکان، شیاطین، نیمه خدایان، الف‌ها، اورک‌ها و ده‌ها نفر دیگر آشنا شوید.

بذر هرج و مرج در سرتاسر این سرزمین پخش شده است و باعث آشوب در بین قبیله‌ها شده است و قهرمان شما به عنوان یک قهرمان و نگهبان باید از آن محافظت کند و آن را از چنگال نیروهای شیطانی خارج کند.

یکی از نکات قابل توجه بازی‌ Bloodline: Heroes Of Lithas توانایی ایجاد توانایی ایجاد یک سلسله خونی از سایر قهرمانان است. در واقع به مرور زمان و با پیشرفت در ماموریت‌های بازی، قهرمانان جدیدی را دریافت خواهید کرد که برای انجام ماموریت‌ها و مبارزات می‌توانید از آن‌ها استفاده کنید.

همچنین هرکدام از قهرمانان و نژادهای بازی ویژگی‌های منحصر‌به‌فرد خود را دارند تا بتوانید مبارزات بازی را با استراتژی‌ها و تاکتیک‌های متفاوتی انجام دهید.

در مجموع، این بازی تمام ویژگی‌هایی که از یک بازی نقش‌آفرینی معمولی موبایل انتظار می‌رود را ارائه می‌کند.

گیم‌پلی و گرافیک بازی Bloodline: Heroes Of Lithas

همانطور که گفتیم، Bloodline: Heroes Of Lithas یک بازی نقش‌آفرینی مبتنی بر کارت است. بنابراین مبارزات در آن به صورت خودکار برگزار می‌شود و بازیکنان تنها با انتخاب برخی قدرت‌های ویژه می‌توانند از قابلیت‌های دیگری برای مبارزه استفاده کنند.

بنابراین کنترل‌های بازی کاملا ساده هستند و مبارزات آن برای بازیکنان سخت نیستند. با این وجود، مانند بسیاری از بازی‌های نقش‌آفرینی دیگر برای موبایل، منوها در بازی بسیار پیچیده هستند و شاید وجود گزینه‌های بسیار زیاد، کار را برای بازیکنان تازه‌وارد کمی سخت کند.

با این وجود، از نظر گرافیک، طراحی محیطی و طراحی شخصیت‌های بازی‌ Bloodline: Heroes Of Lithas بسیار خوب انجام شده و باعث افزایش جذابیت تجربه کلی آن می‌شود.

دانلود بازی Bloodline Heroes Of Lithas

بازی Bloodline Heroes Of Lithas

بازی‌ Bloodline: Heroes Of Lithas برای هر دو سیستم عامل اندروید و iOS منتشر شده که در ادامه می‌توانید از طریق پلتفرم‌های گوگل پلی و اپ استور آن را دانلود کنید.

در گوگل پلی تاکنون بیش از 100 هزار کاربر آن را دانلود کرده‌اند و امتیاز 4.5 رضایت آن‌ها را نشان می‌دهد. طبق نظرات ثبت شده کاربران، به نظر می‌رسد طراحی و گرافیک، داستان و مبارزات خودکار آن بیشتر مورد پسند قرار گرفته است. در اپ استور نیز امتیاز 4.7 برای بازی ثبت شده و بازیکنان رضایت خود از داستان را نشان داده‌اند.

Bloodline: Heroes of Lithas

Bloodline: Heroes of Lithas

سازنده: GOAT Games قیمت: رایگان با پرداخت درون برنامه‌ای دسته بندی:
سیستم عامل: اندروید و iOS حجم: 421/224 مگابایت زبان:
دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی