ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

بازی GTA 6
تکنولوژی

ورود راک‌استار به دنیای کریپتو؛ بازی GTA 6 احتمالا رمزارز اختصاصی خواهد داشت

Grand Theft Auto 6 یا GTA 6 (جی تی ای 6) بدون شک یکی از موردانتظارترین بازی‌های ویدیویی آینده محسوب می‌شود و حالا جدیدترین گزارش‌های منتشر شده، از حضور نوعی رمزارز اختصاصی درون بازی برای ...

جواد تاجی
نوشته شده توسط جواد تاجی | ۶ تیر ۱۴۰۱ | ۱۰:۰۰

Grand Theft Auto 6 یا GTA 6 (جی تی ای 6) بدون شک یکی از موردانتظارترین بازی‌های ویدیویی آینده محسوب می‌شود و حالا جدیدترین گزارش‌های منتشر شده، از حضور نوعی رمزارز اختصاصی درون بازی برای کسب درآمد و تجارت با سایر بازیکنان خبر می‌دهند.

در حالی که برخی استودیوهای بازی‌سازی مانند خالق بازی‌های سری Assassin's Creed یعنی یوبیسافت (Ubisoft) علاقه خود برای حضور رمزارز در بازی‌هایشان را نشان داده‌اند، گزارش جدیدی ادعا می‌کند که GTA 6 دارای سیستم کریپتویی خواهد بود که می‌تواند شبیه به بیت کوین باشد.

حضور رمزارزها در بازی GTA 6؟

بازی GTA 6

کمپانی راک‌استار گیمز (Rockstar Games)، خالق فرنچایز GTA سال 2008 در منطقه‌ای از بازی Grand Theft Auto 4 یک بازار سهام قرار داده بود که البته هیچ نقشی در خط داستانی آن نداشت. با این وجود، سال 2013 و پس از عرضه بازی GTA 5 همه چیز تغییر کرد و بازیکنان می‌توانستند وارد دنیای بازارهای سهام شوند!

با وجود این شرایط و اشاراتی که «استراوس زلنیک»، مدیرعامل Rockstar Games تاکنون به دنیای کریپتو کرده، حضور رمزارزها در GTA 6 چندان دور از انتظار به نظر نمی‌رسد.

راکستار گیمز از دهه 90 تاکنون بر بازار بازی‌های ویدیویی تسلط داشته است. با این وجود، رقابت در این بخش اکنون بسیار جذاب‌تر شده و این موضوع می‌تواند برتری GTA جدید نسبت به سایر بازی‌های موجود در بازار را تهدید کند. بنابراین شاید حضور ارزهای دیجیتال در GTA 6 می‌تواند به برگ برنده این استودیو بازی‌سازی تبدیل شود.

هنوز جزئیات زیادی درباره این موضوع منتشر نشده و مشخص نیست رمزارزها چگونه وارد بازی خواهند شد. با این وجود، GTA 6 می‌تواند به عنوان یک عنصر داستانی آن‌ها را به بازی خود اضافه کند تا بازیکنان با انجام ماموریت‌ها، ارز دیجیتال دریافت کنند.

هرچند هنوز این موضوع رسما تایید نشده، اما گزارش‌ها حاکی از آن هستند که بازی GTA 6 در سال‌های 2024 یا 2025 منتشر خواهد شد. بازی هنوز حتی به صورت رسمی معرفی نشده و راک‌استار فقط ساخت آن را تایید کرده است.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی