ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

جعبه‌گشایی و نگاه نزدیک به شیائومی 12 لایت 5G پیش از معرفی رسمی [تماشا کنید]

در آینده نزدیک یک عضو جدید به خانواده گوشی‌های سری شیائومی 12 اضافه می‌شود: شیائومی 12 لایت 5G. حالا پیش از معرفی رسمی این محصول، شاهد انتشار ویدیوی نگاه نزدیک به آن هستیم که طراحی ...

محمد قریشی
نوشته شده توسط محمد قریشی | ۶ تیر ۱۴۰۱ | ۱۷:۰۰

در آینده نزدیک یک عضو جدید به خانواده گوشی‌های سری شیائومی 12 اضافه می‌شود: شیائومی 12 لایت 5G. حالا پیش از معرفی رسمی این محصول، شاهد انتشار ویدیوی نگاه نزدیک به آن هستیم که طراحی آن و همچنین برخی مشخصاتش را برملا می‌کند.

نگاه نزدیک به شیائومی 12 لایت 5G

این اولین باری نیست که با عکس‌های واقعی گوشی میان‌رده آینده شیائومی روبه‌رو می‌شویم، اما این بار ویدیویی کوتاه از این دستگاه هم منتشر شده که آن را بهتر به ما نشان می‌دهد.

همانطور که در ویدیوی بالا می‌بینید، شیائومی برای گوشی آینده‌اش به سراغ نمایشگر تخت رفته و همچنین در مرکز نمایشگرش از یک حفره برای میزبانی دوربین سلفی استفاده کرده. همچنین در اطراف صفحه نمایش حاشیه‌های نسبتا کمی به چشم می‌خورد که البته این حاشیه در بخش پایینی بیشتر است.

در سمت راست دستگاه دکمه‌های پاور و تغییر حجم صدا قرار گرفته‌اند و احتمالا شیائومی برای آن از سنسور اثر انگشت زیر نمایشگر استفاده خواهد کرد. روی پنل پشتی شیائومی 12 لایت 5G یک ماژول مستطیلی شکل خودنمایی می‌کند که درون آن 3 دوربین قرار دارد.

در این ویدیو روی گوشی شیائومی بخشی از مشخصاتش را می‌توان دید. برای مثال این محصول به دوربین 108 مگاپیکسلی، فناوری شارژ سریع 67 واتی و همچنین نمایشگر امولد 120 هرتزی مجهز شده است.

انتظار می‌رود این محصول دارای تراشه اسنپدراگون 778G، دوربین سلفی 16 مگاپیکسلی و سیستم عامل پیش فرض اندروید 12 با رابط کاربری MIUI 13 باشد. از سایر مشخصات احتمالی آن می‌توان به دوربین اصلی 108 مگاپیکسلی با لرزشگیر اپتیکال، دوربین 8 مگاپیکسلی اولترا واید و 5 مگاپیکسلی ماکرو اشاره کرد. همچنین احتمالا با نمایشگر 6.55 اینچی امولد روبه‌رو می‌شویم.

با توجه به انتشار ویدیوی جعبه گشایی و نگاه نزدیک شیائومی 12 لایت 5G، انتظار می‌رود به‌زودی با این گوشی هوشمند رونمایی شود.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی