ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تپسی
فناوری ایران

انتشار گزارش فعالیت ماهانه تپسی: درآمد عملیاتی 45 میلیارد تومانی در خرداد 1401

جدیدترین گزارش فعالیت ماهانه تپسی منتهی به 31 خرداد 1401 در کدال منتشر شد. این شرکت طی یک ماه گذشته درآمد عملیاتی 45 میلیارد تومانی داشته و این رقم برای بهار امسال به بیش از ...

مجتبی آستانه
نوشته شده توسط مجتبی آستانه | ۷ تیر ۱۴۰۱ | ۱۴:۰۸

جدیدترین گزارش فعالیت ماهانه تپسی منتهی به 31 خرداد 1401 در کدال منتشر شد. این شرکت طی یک ماه گذشته درآمد عملیاتی 45 میلیارد تومانی داشته و این رقم برای بهار امسال به بیش از 103 میلیارد تومان می‌رسد.

با حضور تپسی در بورس ایران، این شرکت همانند سایر نهادهای پذیرش شده بایستی گزارش فعالیت خود را به صورت ماهانه، سه ماهه، شش ماهه و یک ساله منتشر کند. بر این اساس جدیدترین گزارش فعالیت ماهانه تپسی روی سامانه کدال قرار گرفته که به درآمدهای عملیاتی این مجموعه اختصاص دارد.

براین اساس تپسی در خرداد 1401 به درآمد عملیاتی 45 میلیارد تومانی دست پیدا کرده است. بخش اعظم این درآمد از کمیسیون دریافتی از سفیران حاصل شده اما سرویس تلفنی، راه‌اندازی مجدد، جریمه سفیر متخلف و سوءپیشینه سفیران نیز از دیگر منابع درآمدی تپسی بوده‌اند.

درآمد عملیاتی این شرکت طی اردیبهشت ماه معادل 34 میلیارد تومان گزارش شده بود؛ از همین رو درآمد تپسی در خرداد ماه رشدی 32 درصدی را تجربه کرده است. به نظر می‌رسد برگزاری امتحانات خرداد ماه و گرم شدن هوا در افزایش تقاضای سفر با تپسی و درآمد این شرکت بی تاثیر نباشد.

درآمد خرداد تپسی

تپسی همچنین اعلام کرده است طی بهار امسال به درآمد عملیاتی 103 میلیارد تومانی دسترسی پیدا کرده است؛ این در حالی است که درآمد عملیاتی آن‌ها طی 6 ماه اول سال گذشته حدود 107 میلیارد تومان و برای کل سال 266 میلیارد تومان اعلام شده بود.

با توجه به عرضه این شرکت در بورس و صرف سرمایه جذب شده برای توسعه، به نظر می‌رسد تحقق پیش‌بینی درآمد 680 میلیارد تومانی برای این شرکت دور از انتظار نباشد.

گفتنی است شرکت پیشگامان فن‌آوری و دانش آرامیس 24 خرداد ماه با نماد «تپسی» در بازار دوم فرابورس عرضه شد. نماد این شرکت در حال حاضر بسته بوده و در حال طی فرآیند افزایش سرمایه است.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی