ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

مک بوک ایر M2
تکنولوژی

فروشگاه آنلاین اپل بخاطر کارت هدیه 50 دلاری چند ساعت از دسترس خارج شد

اپل معمولا پیش از معرفی محصولات سخت افزاری جدید، فروشگاه آنلاین خود را از دسترس خارج می‌کند و حالا امروز هم برای چند ساعتی شاهد چنین وضعیتی بودیم. همین موضوع باعث شد که برخی گمان ...

جواد تاجی
نوشته شده توسط جواد تاجی | ۱۰ تیر ۱۴۰۱ | ۱۴:۳۰

اپل معمولا پیش از معرفی محصولات سخت افزاری جدید، فروشگاه آنلاین خود را از دسترس خارج می‌کند و حالا امروز هم برای چند ساعتی شاهد چنین وضعیتی بودیم. همین موضوع باعث شد که برخی گمان کنند کوپرتینویی‌ها به دنبال معرفی محصول جدیدی هستند یا اینکه می‌خواهند پیش فروش مک بوک ایر M2 را آغاز کنند. اما حالا با بالا آمدن دوباره این فروشگاه، مشخص شده که تنها بخاطر یک کارت هدیه 50 دلاری کاربران چندین ساعت به آن دسترسی نداشتند.

امروز فروشگاه آنلاین اپل برای مشتریان مستقر در ایالات متحده آمریکا به مدت چند ساعت از دسترس خارج شد و کوپرتینویی‌ها در پیامی به کاربران گفته بودند که در حال «به‌روزرسانی» وب‌سایت هستند؛ آپدیتی که برخی تصور می‌کردند می‌تواند مربوط به معرفی یا عرضه محصول جدیدی باشد، اما چنین اتفاقی رخ نداد.

یکی از نکات جالب درباره از دسترس خارج شدن اپل استور این است که کوپرتینویی‌ها اغلب محصولات جدیدشان را در روز جمعه عرضه می‌کنند که همین موضوع عطش کاربران را بیشتر کرد. با این حال، فروشگاه اپل امروز بدون اعلام هیچ دلیلی از دسترس خارج شد و حالا پس از بازگشت هیچ محصولی به جز کارت هدیه به آن اضافه نشده است.

مک بوک ایر M2

کارت هدیه 50 دلاری در فروشگاه آنلاین اپل

مارک گورمن، گزارشگر بلومبرگ در توییتر درباره اتفاق امروز نوشت:

«فروشگاه اینترنتی اپل پس از دو ساعت از کار افتادن، دوباره آنلاین شد. چیز جدیدی که به آن اضافه شده این است: اگر تا دو هفته آینده یک اپل تی‌وی جدید بخرید، یک کارت هدیه 50 دلاری نیز دریافت خواهید کرد. واقعا تاکنون چنین پیشنهادی را ندیده بودم.»

او همچنین در توییت خود اشاره کرده که غول فناوری احتمالا در حال آماده‌سازی شرایط برای عرضه مدل آینده اپل‌ تی‌وی با چیپست A14 است که گفته می‌شود سال 2023 وارد بازار خواهد شد.

مک بوک ایر M2

با وجودی که اپل یک کارت هدیه را به فروشگاه خود اضافه کرده، برخی امیدوار بودند که این شرکت پیش فروش مک بوک ایر جدید را آغاز کند. مک بوک ایر جدید M2 در رویداد WWDC 2022 معرفی شد و اپل در آن زمان اعلام کرد که این دستگاه از ماه ژوئیه وارد فروشگاه‌ها خواهد شد.

روز گذشته به نقل از برخی خرده‌فروشی‌ها گفته شد که مک بوک ایر از 24 تیر عرضه می‌شود و یک هفته زودتر و از 17 تیر پیش‎‌فروش آن‌ها انجام خواهد شد. با این حال برخی گمان می‌کردند که شاید پیش فروش این لپ‌تاپ امروز شروع شود، اما ظاهرا کاربران همچنان باید منتظر بمانند.

در نهایت باید به این موضوع اشاره کنیم که فروشگاه اپل امروز تنها در ایالات متحده از دسترس خارج شد و کاربران در کشورهای دیگر همچنان به آن دسترسی داشتند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی