ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

بورینگ کمپانی
خودرو

اولین ایستگاه تونل زیرزمینی بورینگ کمپانی در لاس وگاس افتتاح شد

اولین ایستگاه شبکه تونل‌های زیرزمینی Vegas Loop که توسط بورینگ کمپانی «ایلان ماسک» در حال ساخت است، رسما رونمایی شد. این ایستگاه در زیر مجموعه تفریحی «ریزورتس ورلد لاس وگاس» واقع شده و اولین ایستگاه ...

نیما جلالی
نوشته شده توسط نیما جلالی | ۱۰ تیر ۱۴۰۱ | ۱۸:۳۰

اولین ایستگاه شبکه تونل‌های زیرزمینی Vegas Loop که توسط بورینگ کمپانی «ایلان ماسک» در حال ساخت است، رسما رونمایی شد. این ایستگاه در زیر مجموعه تفریحی «ریزورتس ورلد لاس وگاس» واقع شده و اولین ایستگاه تاسیس شده در این مسیر زیرزمینی تقریبا 46 کیلومتری محسوب می‌شود که در مجموع 55 ایستگاه خواهد داشت.

رئیس این مجتمع تفریحی در بیانیه خود گفت:

«امروز نه تنها برای تفرجگاه ما، بلکه برای لاس وگاس لحظه‌ای تاریخی محسوب می‌شود. این ایستگاه بازدید مسافران از مجتمع تفریحی ما را آسان‌تر از همیشه می‌کند و در نهایت ما را به مقاصد کلیدی خود برای سراسر شهر نزدیک‌تر می‌کند.»

تونل زیرزمینی بورینگ کمپانی در لاس وگاس

بورینگ کمپانی

بورینگ کمپانی در اوایل سال 2021 نسخه کوچکی از این سیستم حمل‌و‌نقل زیرزمینی را در زیر مرکز کنوانسیون لاس وگاس افتتاح کرد که در حال حاضر شامل دو تونل 1.2 کیلومتری می‌شود. برای جابجایی مسافران در این تونل‌های زیرزمینی از خودروهای سری X و Y تسلا استفاده می‌شود که خودران هم نیستند و توسط رانندگان کنترل می‌شوند.

جالب این‌که گفته می‌شود در هر ساعت، 57 هزار مسافر می‌توانند با این مسیر تونلی سفر کنند و با سرعت بیشتری به کار و زندگی خود برسند. نکته بعد این‌که هزینه‌ای از مالیات‌دهندگان برای ساخت Vegas Loop دریافت نشده است.

این سیستم زیرزمینی که در مجموعه «حلقه وگاس» یا Vegas Loop نامیده می‌شود، به مسافران اجازه می‌دهد تا در سریع‌ترین زمان ممکن از مکان‌هایی مانند استادیوم فوتبال جدید شهر، مرکز همایش‌های لاس وگاس و فرودگاه بین‌المللی مک‌کارن بازدید کنند.

با توجه به این‌که لاس‌وگاس یک شهر پر تردد و نسبتا شلوغ در آمریکاست، بنابراین ممکن است روی مسیرهای زمینی ترافیک ایجاد شود. با وجود مسیر Vegas Loop اما این مشکل تا حدود زیادی حل می‌شود. اخیرا شرکت متعلق به ایلان ماسک، تاییدیه‌های لازم برای گسترش تونل‌های زیرزمینی لاس وگاس را دریافت کرده بود.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی