ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

همایش هم اندیشی تسکو و دیجی کالا
فناوری ایران

اولین همایش هم‌اندیشی توسعه همکاری تسکو و دیجی‌کالا برگزار شد

تسکو و دیجی کالا اولین همایش هم‌اندیشی مشترک خود را برای توسعه همکاری و رفع چالش‌های پیش روی مشتریان و فروشندگان برگزار کردند. در این نشست، مباحثی مثل ثبت کالاهای تکراری، تعدد فروشندگان برای یک ...

حمید مقدسی
نوشته شده توسط حمید مقدسی | ۱۲ تیر ۱۴۰۱ | ۱۷:۵۵

تسکو و دیجی کالا اولین همایش هم‌اندیشی مشترک خود را برای توسعه همکاری و رفع چالش‌های پیش روی مشتریان و فروشندگان برگزار کردند. در این نشست، مباحثی مثل ثبت کالاهای تکراری، تعدد فروشندگان برای یک کالای خاص و کمپین‌های فروش ویژه مطرح شد. فروشندگان رسمی محصولات تسکو در دیجی کالا نیز مشکل اساسی خود یعنی مرجوعی بی‌دلیل کالا از سوی خریداران را مطرح کردند.

همایش هم اندیشی تسکو و دیجی کالا

در این همایش مشترک، مدیران شرکت تسکو و مدیران بخش‌های فروش و مارکتینگ دیجی کالا حضور داشتند. جعفری، مدیرعامل تسکو، در ابتدای این نشست عنوان کرد که با توجه به افزایش روزافزون سبد کالای تسکو، دیجی کالا به‌عنوان بزرگ‌ترین فروشگاه آنلاین ایران و بزرگ‌ترین شریک تجاری تسکو در این حوزه باید فرایندهایی را در راستای تولید محتوای شفاف و صحیح و ارائه اطلاعات درست به خریداران تدارک ببیند. ثبت یک محصول مشخص با شناسه‌های مختلف در دیجی کالا، یکی از مشکلاتی است که مدیرعامل تسکو به آن اشاره کرد.

کواکب، مدیر فروش و تأمین کالاهای حوزه دیجیتال دیجی کالا نیز توضیحاتی را در این زمینه ارائه کرد. به گفته کواکب، دیجی کالا در حال توسعه فرایندهای اصلاحی است تا نمایندگان فروش رسمی تسکو در این فروشگاه آنلاین با دقت بیشتری پایش شده و امکان ارائه اطلاعات اشتباه به حداقل برسد.

گلایه‌ها و نگرانی‌های فروشندگان در مورد فرایندهای فروش و مرجوعی کالا یکی از مباحث مطرح شده در این همایش بود. اکثر فروشندگان رسمی تسکو در دیجی کالا به مرجوع شدن بی‌دلیل کالاها از سوی خریداران اعتراض داشتند. البته دیجی کالا از ابتدای سال جاری، انصراف از خرید پس از باز شدن پلمب لوازم دیجیتال را ممنوع کرده و طبق قوانین سازمان حمایت از مصرف کننده، خریدار تنها در صورت نقص یا خرابی کالا یا مغایرت مشخصات، امکان مرجوع کردن آن را دارد. با این حال اکثر فروشندگان مدعی هستند که همچنان به دلایل سلیقه‌ای با مرجوعی کالا مواجه شده و جریمه سنگینی نیز بابت این موضوع به دیجی‌کالا می‌پردازند.

کواکب می گوید با محدود کردن حساب کاربری در دیجی کالا به کد ملی افراد و نشان‌گذاری کاربرانی که کالاها را بی‌دلیل مرجوع می‌کنند، این مشکل به حداقل می‌رسد. البته با جستجو در شبکه‌های اجتماعی از جمله توییتر، می‌توان به‌راحتی دریافت که بسیاری از خریداران نیز دل خوشی از مرجوع کردن کالا ندارند و به دلایل مختلف، حتی کالاهای معیوب نیز از سمت دیجی کالا پذیرفته نمی‌شوند. در نهایت باید دید که دیجی کالا برای جلب رضایت توأمان فروشندگان و خریداران چه راهکاری را برای این موضوع می‌اندیشد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی