ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

استفاده از بافت چرمی در سری شیائومی 12S
تکنولوژی

احتمال استفاده از چرم سیلیکونی سازگار با محیط زیست برای بدنه سری شیائومی 12S

شیائومی قصد دارد دوشنبه همین هفته یعنی 13 تیر از گوشی‌های سری 12S رونمایی کند و بنابر گفته یک منبع آگاه، این سری در بخش پشتی از یک بافت چرمی بهره می‌برد که به راحتی ...

آرش تهرانی
نوشته شده توسط آرش تهرانی | ۱۲ تیر ۱۴۰۱ | ۱۵:۰۰

شیائومی قصد دارد دوشنبه همین هفته یعنی 13 تیر از گوشی‌های سری 12S رونمایی کند و بنابر گفته یک منبع آگاه، این سری در بخش پشتی از یک بافت چرمی بهره می‌برد که به راحتی در دست قرار می‌گیرد و در برابر غبار و کثیفی مقاوم است.

اگر گفته‌های این منبع صحت داشته باشند، این نخستین باری خواهد بود که شیائومی در یک گوشی هوشمند خود از چرم سیلیکونی دوستدار محیط زیست استفاده می‌کند. به گفته منبع مذکور، استفاده از این ماده می‌تواند دوام دستگاه را به میزان چشمگیری افزایش ‌دهد زیرا در برابر پوسته پوسته شدن یا خط و خش نیز مقاومت نشان می‌دهد.

علاوه بر این موارد، همچنین ادعا شده که شیائومی با ایجاد تغییر در بافت لایه بیرونی چرم گوساله باعث می‌شود تا تماس بافت مذکور با پوست حس دلپذیری را به دنبال داشته باشد. این نوع طراحی احتمالی از سر خوردن گوشی نیز جلوگیری می‌کند، در حالی که گوشی‌های دارای بافت شیشه‌ای نه تنها اغلب اوقات لغزنده هستند بلکه تمیز نگاه داشتن آنها نیز دشوار است.

مشخصات احتمالی سری شیائومی 12S

انتظار می‌رود سری جدید شیائومی در 3 مدل 12S به همراه 12S پرو و 12S اولترا عرضه شود. مدل اولترا که بالاترین نسخه این سری محسوب می‌شود،، احتمالا از تراشه اسنپدراگون 8 پلاس نسل 1 بهره خواهد برد.

همچنین ادعا شده که این ارتقای تراشه یکی از دلایل تاخیر در معرفی سری 12S بوده است. از سوی دیگر عنوان شده شیائومی 12S اولترا احتمالا از یک چینش دوربین مستطیلی به همراه برند لایکا بهره خواهد برد و در زمینه طراحی نمایشگر نیز فاقد حاشیه خواهد بود.

استفاده از بافت چرمی در سری شیائومی 12S

طبق گمانه‌زنی‌ها، انتظار می‌رود نمایشگر LTPO امولد این گوشی 6.73 اینچی و دارای وضوح تصویر +QHD با نرخ تازه‌سازی 120 هرتزی باشد. همچنین از میان دیگر ویژگی‌های احتمالی می‌توان به مواردی چون حسگر اثر انگشت زیر نمایشگر، بلندگوهای هارمن کاردن، وای‌فای 6E و همینطور بلوتوث 5.2 اشاره کرد.

در پایان بد نیست به این موارد نیز اشاره شود که باتری این گوشی نیز احتمالا 4800 میلی‌آمپر ساعت با شارژ سریع 67 واتی خواهد بود، این باتری همچنین از شارژ بی‌سیم 50 واتی و شارژ بی‌سیم معکوس 10 واتی نیز پشتیبانی خواهد کرد.     

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی