ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

فناوری ایران

فعالیت‌های جاباما به بیش از 200 شهر گسترش یافت: در تلاش برای توسعه بازار آنلاین گردشگری

فعالیت‌های جاباما از مرز 200 شهر کشور گذشت و اکنون امکان رزرو و اجاره اقامتگاه در تمام 31 استان ایران از طریق این بستر آنلاین ممکن شده است. به گزارش دیجیاتو و به نقل از ...

مجتبی آستانه
نوشته شده توسط مجتبی آستانه | ۱۴ تیر ۱۴۰۱ | ۱۶:۵۰

فعالیت‌های جاباما از مرز 200 شهر کشور گذشت و اکنون امکان رزرو و اجاره اقامتگاه در تمام 31 استان ایران از طریق این بستر آنلاین ممکن شده است.

به گزارش دیجیاتو و به نقل از روابط عمومی جاباما، جاباما که یکی از شرکت‌های گروه علی بابا است با همکاری میزبانان بومی در مناطق مختلف توانسته است همزمان با آغاز تعطیلات تابستانی و کاهش همه‌گیری ویروس کرونا، بیش از 6 هزار اقامتگاه فعال را در 226 شهر ایران در اختیار کاربران خود قرار دهد و یکی از پرتنوع‌ترین بسترهای رزرو آنلاین اقامتگاه را برای علاقه‌مندان به سفر و گردشگری فراهم سازد. 

اقامتگاه‌های بومگردی و روستایی، بوتیک هتل‌های سنتی، ویلاهای لوکس و اقتصادی، کلبه‌های جنگلی، سوئیت و آپارتمان‌ از جمله اقامتگاه‌های ارائه شده بر بستر این استارتاپ است.

گسترش محدوه‌های جغرافیایی و همچنین خدمات جاباما، از یک سو به تقویت صنعت گردشگری و همچنین افزایش توان میزبان‌های بومی در مناطقی کمک خواهد کرد و از سوی دیگر نیاز و انتظارات کاربران را به بهترین شکل برآورده می‌سازد

براساس آمارهای منتشر شده، بیشترین اقامتگاه‌های جاباما در استان‌های مازندران، گیلان و اصفهان هستند. کمترین فعالیت این استارتاپ نیز در استان‌های مرکزی، ایلام و آذربایجان غربی است.

گزارش جاباما

جاباما، امکانات زیادی را از طریق وب‌سایت و اپلیکیشن خود در اختیار کاربرانش قرار می‌دهد اما یکی از خدمات متمایز کننده آن، امکان رزرو آنی و قطعی است. از آنجایی که رزرو قطعی اقامتگاه در شبکه آنلاین منوط به تایید میزبان است و رزرو انبوهی از گردشگران در بسترهای آنلاین به دلیل عدم تایید میزبان لغو می‌شود، جاباما مدعی است با ارائه سرویس رزرو آنی و قطعی خود، این معضل را به کلی رفع کرده است.

گفتنی است بر اساس داده‌های جاباما، در سال 1399 فقط 8% از کل بازار گردشگری ایران از طریق بسترهای آنلاین رزرو می‌شده است که با گسترش فعالیت جاباما در این صنعت، انتظار می‌رود سهم بازار آنلاین تغییرات قابل توجهی داشته باشد. موضوعی که با تلاش تمام بازیگران این بازار می‌تواند منجر به رشد قابل‌توجهی در فرهنگ و رفتار رزرو آنلاین اقامتگاه شود.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی