ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

اطلاعات احتمالی در خصوص رابط کاربری One UI 5.0 سامسونگ
تکنولوژی

سامسونگ ظاهرا آزمایش رابط کاربری One UI 5.0 را شروع کرده است

طرفداران سامسونگ مشتاقانه منتظر نسخه بتای رابط کاربری One UI 5.0 هستند چرا که می‌توانند اندروید 13 را روی دستگاه‌های گلکسی تجربه کنند. حالا طبق گزارشی جدید، ظاهرا هم اکنون کارمندان سامسونگ در حال آزمایش ...

آرش تهرانی
نوشته شده توسط آرش تهرانی | ۱۵ تیر ۱۴۰۱ | ۱۵:۰۰

طرفداران سامسونگ مشتاقانه منتظر نسخه بتای رابط کاربری One UI 5.0 هستند چرا که می‌توانند اندروید 13 را روی دستگاه‌های گلکسی تجربه کنند. حالا طبق گزارشی جدید، ظاهرا هم اکنون کارمندان سامسونگ در حال آزمایش این رابط کاربری روی سری گلکسی S22 هستند.

بنابر این گزارش، رابط کاربری One UI 5.0 سامسونگ به شکل داخلی و برای کارکنان در دسترس است. ظاهرا سامسونگ به جای افرادی که مستقیما در توسعه این رابط کاربری نقش داشته‌اند، از کارکنان عادی‌ می‌خواهد درباره این رابط کاربری نظر دهند.

از سوی دیگر با استناد به گزارش‌های قدیمی‌تر، انتظار می‌رود که نسخه بتای این رابط کاربری در سومین هفته ژوئیه یعنی تا دو هفته دیگر عرضه شود و همچنین به نظر می‌رسد سامسونگ قصد دارد آن را تا اکتبر 2022 به شکل عمومی عرضه کند.

اطلاعات احتمالی در خصوص رابط کاربری One UI 5.0 سامسونگ

ویژگی‌های احتمالی رابط کاربری One UI 5.0

گفتنی است که فریمور بتای رابط کاربری آینده سامسونگ طبق معمول تنها در کشورهای خاصی برای کاربران در دسترس خواهد بود. همچنین طبیعی است که سری گلکسی S22 در میان نخستین دریافت‌کنندگان نسخه بتا باشد چرا که جدیدترین پرچمدارهای کره‌ای‌ها هستند.

از آنجایی که گوگل نسخه پیش‌نمایش توسعه‌دهندگان اندروید 13 را منتشر کرده، تا حدودی می‌دانیم با چه آپدیت‌هایی طرف خواهیم بود. بروزرسانی‌های این سیستم عامل شامل بهینه‌سازی‌های ظاهری، پخش‌کننده چند رسانه‌ای جدید و گسترش زبان طراحی Material You می‌شود.

اطلاعات احتمالی در خصوص رابط کاربری One UI 5.0 سامسونگ

البته تغییرات ظاهری تنها مختص خود اندروید نخواهد بود و One UI 5.0 نیز تغییرات خود را خواهد داشت و از آنجایی که این نسخه یک بروزرسانی عمده محسوب می‌شود، می‌توانیم انتظار معرفی ویژگی‌های جدید را هم داشته باشیم.

در هر صورت اکنون نزدیک به دو هفته به عرضه احتمالی نسخه بتا باقی مانده و شاید بهتر است برای دریافت پاسخ تمامی پرسش‌ها و گمانی‌زنی‌های تا آن زمان منتظر بمانیم.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی