ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

مدل جدید اپل واچ احتمالا با نمایشگر بزرگ‌تر و بدنه فلزی برای ورزشکاران معرفی می‌شود

اپل به عنوان بزرگ‌ترین بازیگر گجت‌های پوشیدنی، در نظر دارند تا نسل جدید اپل واچ را روانه بازار کند، اما این بار ورزشکاران را هدف قرار داده است. به گزارش «مارک گورمن» خبرنگار بلومبرگ، احتمالا ...

نیما جلالی
نوشته شده توسط نیما جلالی | ۱۶ تیر ۱۴۰۱ | ۱۰:۳۰

اپل به عنوان بزرگ‌ترین بازیگر گجت‌های پوشیدنی، در نظر دارند تا نسل جدید اپل واچ را روانه بازار کند، اما این بار ورزشکاران را هدف قرار داده است. به گزارش «مارک گورمن» خبرنگار بلومبرگ، احتمالا این نسل از Apple Watch دارای بزرگ‌ترین نمایشگر در تاریخ ساعت‌های هوشمند اپل خواهد بود. این محصول احتمالا بدنه فلزی هم دارد.

اپل هنوز سری هشتم اپل واچ‌های خود را عرضه نکرده و همچنان گزارشات مختلفی از طراحی و باقی مشخصات احتمالی اپل واچ سری 8 منتشر می‌شود. به هر حال، احتمالا یک اپل واچ دیگر هم برای ورزشکاران حرفه‌ای با بزرگ‌ترین نمایشگر تاریخ ساعت‌های هوشمند اپل در راه خواهد بود.

جزئیات منتشر شده از مدل جدید و متفاوت اپل واچ

اپل واچ مخصوص ورزشکاران

به گزارش بلومبرگ و به نقل از «مارک گورمن»، اپل در حال برنامه‌ریزی برای عرضه Apple Watch جدید مخصوص ورزش طی سال جاری است. این ساعت هوشمند در کنار برخورداری از نمایشگر بزرگ‌تر، به باتری بزرگ‌تری هم احتیاج دارد و با توجه به احتمال استفاده از بدنه فلزی، سنگین‌تر می‌شود.

مارک گورمن گفت که مدل ورزشی اپل واچ مجهز به نمایشگر تقریبا 2 اینچی با مساحت حدودا 7 درصد بیشتر از بزرگ‌ترین Apple Watch فعلی اپل خواهد بود. ظاهرا رزولوشن نمایشگر ساعت هوشمند ورزشی اپل برابر با 410 در 502 پیکسل است. به‌کارگیری نمایشگر بزرگ‌تر و با کیفیت‌تر، باعث می‌شود تا ورزشکاران بتوانند اطلاعات سلامتی و پایش فعالیت خود را به خوبی در نمایشگر ساعت ببینند.

در کنار احتمال استفاده از بدنه فلزی قوی‌تر، نمایشگر Apple Watch ورزشی این کمپانی نیز امکان دارد مقاومت بیشتری در برابر شکستگی و ضربات داشته باشد. گورمن انتظارات دیگری مانند افزوده شدن قابلیت «تشخیص میزان ارتفاع از زمین حین پیاده‌روی» را از این اپل واچ ورزشی نیز دارد. ظاهرا اپل واچ‌های ورزشی مانند Apple Watch Series 8 توانایی تشخیص تب کاربر را هم خواهند داشت.

بر اساس گفته‌ها، اپل می‌خواهد مدل ورزشی Apple Watch را در کنار اپل واچ سری 8 و نسخه جدید اپل واچ SE معرفی کند. تمام اپل واچ‌های جدید به تراشه اختصاصی اپل S8 تجهیز می‌شوند. نکته نهایی این است که بنابر اظهارات گورمن، مدل ورزشی Apple Watch اصلا ارزان نخواهد بود و قیمتی بالای 700 دلار خواهد داشت.

نظر شما در مورد این محصول احتمالی اپل برای ورزشکاران چیست؟

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی