ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

باگ خسته کننده جیمیل (Gmail): نمایش مکرر پیغام تکراری روی صفحه

برخی کاربران سرویس جیمیل (Gmail) گوگل از باگ خسته‌ کننده‌ای خبر می‌دهند که با نمایش پیغامی، به صورت مکرر از کاربران سوال می‌کند آیا می‌خواهند پیام‌های فرستنده ایمیل را دریافت کنند یا خیر. گوگل اعلام ...

نیما جلالی
نوشته شده توسط نیما جلالی | ۱۷ تیر ۱۴۰۱ | ۲۲:۱۵

برخی کاربران سرویس جیمیل (Gmail) گوگل از باگ خسته‌ کننده‌ای خبر می‌دهند که با نمایش پیغامی، به صورت مکرر از کاربران سوال می‌کند آیا می‌خواهند پیام‌های فرستنده ایمیل را دریافت کنند یا خیر. گوگل اعلام کرده از این باگ خبر دارد و در تلاش است تا آن را برطرف کند.

مشکل جیمیل به صورت یک کادر خاکستری با علامت تعجب داخل شش ضلعی برای کاربران نمایش داده می‌شود. همانطور که تعدادی از کاربران Gmail اعلام کرده‌اند، حین چک کردن پیام‌های دریافتی خود شاهد ظاهر شدن این پیغام بوده‌اند (تصویر زیر) که فقط دو گزینه «بله» یا «خیر» در آن وجود دارد.

باگ جدید جیمیل

در متن این پیغام آمده است:

«آیا می‌خواهید به دریافت پیام از این فرستنده ادامه دهید؟ لطفا در رابطه با این پیام به ما بازخورد بدهید. ما دیگر در مورد این فرستنده از شما سؤالی نخواهیم کرد اگرچه که می‌توانید پیام‌های این فرستنده را در آینده به عنوان هرزنامه دسته‌بندی کنید.»

مشکل اصلی این است که پیام مورد اشاره در صفحه هر یک از پیام‌های دریافتی تکرار می‌شود، حتی آن‌هایی که جدید نیستند. این موضوع سبب شده تا کاربران آزرده خاطر شوند و این باگ را به گوگل گزارش کنند. به نظر می‌رسد که گوگل از دیروز رفع این مشکل را در دستور کار خود قرار داده باشد.

برای عدم نمایش این پیام باید حتما یکی از گزینه‌های «بله» یا «خیر» را انتخاب کنید تا دیگر آن را نبینید؛ اما هنوز هیچ راه حل قطعی برای حل کامل این باگ جیمیل وجود ندارد. در نتیجه فعلا باید صبور باشید تا تیم مهندسی گوگل با این مشکلات دست و پنجه نرم کند. ظاهرا این مشکل خیلی گسترده نیست، اما تعداد قابل‌توجهی کاربر با آن برخورد داشته‌اند.

همچنین گوگل اعلام کرده که این پیغام و مشکل برای هر دو مشتریان جیمیل و Enterprise ظاهر شده است.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • Kasra Aghalari
    Kasra Aghalari | ۱۸ تیر ۱۴۰۱

    اون ششضلعی نیست،۸ ضلعی هست....

مطالب پیشنهادی